The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Monday, April 4, 2011

nämm nämm Teateee :) ma käisin täna essat korda jooksmas. Ja teaaateee :) see oli jubee :D Väsisin nii kiiresti ära ja kohe jooksma hakates hakkas niii palav. Aga siiski enesetunne on kohe parem. Alati kui jooksma hakkan käima kui soojaks läheb, mõtlen, et kuidas ma küll sain talvel nii laisk olla. See kohe äratab ellu ja energiat on palju rohkem. Liikumine on ikka hädavajalik. Just tulin koolist. Üritan oma asjad korda saada ja püüan nii palju õppida kui pea võtab. Asjad on enamasti tiptop.. mõned hinded on vaja kätte saada. Selle kooli puhul olen asja kahjuks veidi kergekäelisemalt võtma hakanud. Näiteks mõnes tavakoolis vist ei laseks omale üldse ühtegi puuduvat hinnet, aga seal on see tühiasi, sest isegi need õpilased kes käivad aastas kolm korda koolis, saavad oma asjad imeläbi tehtud. Seda kuidas, ärge küsige. Põhimõtteliselt ei peaks üldse koolis käima, vahel ma olen kuri kohe, et osasid klassikaaslasi ei tunne äragi, aga ometi on neil koolis mittekäimisega hinded olemas ja olukord normis. Et mille jaoks siis mina ilusti koolis käin ? Aga õnneks mul veel nii palju mõistust on, et käin ikka suhteliselt korralikult. Ja nii vähe on eksamiteni ja ouuumaiiigaaaad kahe nädala pärast pole mul enam elusees matemaatika ja füüsika tundi.. KA CHING!!!!!!!!!!!!!!!! Nädalavahetusel käisin Tartus. Oma kalli ninnunännu musirulli tupsukese pupsikukese juures. Ilmad olid ilusad. Fantasticoooooooo oli väljas jalutada. See nädal on veel vaja kaks päeva koolis käia, tööl käia, jooksmas käia ja neljapäevast alates olen vaba. Ema tuleb külla, chillime ja hängime ja käime teatris. Noh igatahes mina olen rõõmurull. Kuigi ma tahaks omale uut läpakat ja lube ja trippima minna ja igast nänni, aga noooooooooooo ma pole see talv ühtegi korda haige olnud, mul on äge mees ja palju kõrvarõngaid. Milllleks vinguda?!? OLGE PAID :)

No comments:

Post a Comment