The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Monday, March 21, 2011

Tere toredad ja veel toredamad :)

Head vaheaega mulle! Aitäh soovimast :)
Nädalavahetus möödus vaikselt. Reede õhtul pärast juustega mässamist olin päris nukker selle tulemuse üle, nagu eelpool ka vist mainitud. Läksime Kadriga välja ja mõtlesin, et lippan poest läbi ja ostan uue värvi ja teen kohe juuksed uuesti värviga üle, lootes, et ehk tuleb siis parem tulemus. Jah, oleks-oleks-oleks. Ma ei ostnud värvi ja selle asemel ostsin hoopis juuksepalsamit ohtralt, et oma juuksekesi kaitsta kurja ja paha ja kõige muu eest. Nii palju siis juustest. Laupäeva hommikul sõitsin Vinni ja mu armas käpakene tuli mulle vastu :) Koju läksin nii, et ema ei olnud väga teadlik kellaajast, millal ma saabun. Seega küsis ta ust avades, kas ma olen kummitus :D Käisime jalutamas ja siis liitus meiega ka käpakene. Mõlemad päeval, nii laupäeval kui pühapäeval, oli ärgates ilm superilus ja õue sättides kadus päike ära ja hakkas mingit shitta taevast alla sadama. Ei tea millega ma küll hakkama olen saanud, et ilmataat nii tegi. Aga võib-olla oli ta lihtsalt purjus ja ei saanud aru pohmakaga, mida ta seal taevas teeb. Andestatav.
Täna hommikul ma ei viitsinud üldse tõusta. Absoluuuuuuuuuutselt. Õhtul sättisin ennast vara tuttu, sest voodi oli nii ahvalevalt nunnu. Kuulasin mussi ja mõtlesin toredaid mõtteid. Ja siis avastasin, et kell on juba 1 ja siis 2 ja 3 ja ärtuskell oli kell 5. Muidugi ei jaksanud ma tõusta.
Linna jõudes olin üleval ja ei tundnud eriti väsimust, aga mingi hetk vajus pilt siiski korraks ära. Olen palju eksamimaterjali lugenud ja vahepeal astusin väljas ka paar sammu. Lakkisin küüsi ja tegin näole igasugu maske. Täitsa vaba päev on täna olnud :)
Järgnevad päevad olen tööl ja üritan palju lugemise ja meeldejätmisega tegeleda.
Reedel tuleb pool minust minu juurde :)

Ilusat kevadet kõigile ja ma loodan, et teid ei kimbuta kevadväsimus.
Jesssssss nagu... nii khuuul kui läheb soojaks ja päikest on palju ... ONJUKAS ?!? :)

No comments:

Post a Comment