The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Friday, April 15, 2011

Tsau beibekad ja ainus meessoost lugeda Tanel :) Mul on täna olnud super päev. Käisin töövestlusel. Sain uue töö. Mind kiideti palju ja mul oli nii hea meel kõiki neid häid sõnu kuulda. Hea tuju ja positiivne mõtlemine annab nii palju juurde.. elu on ikka täiega enda kätes. Ja kui hea tuju ja positiivsus on varnast võtta, siis polegi väga muud võimalust, kui et kõik läheb ülesmäge :) Lisaks sai mul kool läbi. Noh nii palju läbi, et hinded on korras. Nüüd siis ainult eksamid veel teha. Ja hinded on mul ilusad. No muidugi viielistega ei anna võrrelda, aga minu jaoks on see suurepärane tulemus. JA VEEL, ma sain omale täna jumaliku mantli. Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh. Ma loodan väga, et ma arvan sellest mantlist sama ka nädala pärast. Kui ma vaid grimmikooli ka sisse saaks, siis mul on hetkel tõesti selline tunne, et mida veel tahta ? Kõik mu soovid on nagu täide läinud. Tähtsad soovid, mis edasi viiks. Mmmm, umbes tunni pärast lähen ma koju. Näen oma kullakallist. Saan rahulikult eksamiks õppida. Õppima pean kõvastiiii! Ja ma saan sellest passimisest lahti. Teatri kolm aastat olid küll toredad ja tüdrukud on seal on kallid. Aga samas ma olen õnnelik, et kuhugi mujale lähen. Kirss tordil on tänane päike taevas. Nii ilus ilm on ja kõik tundub kuidagi nii tore ja hea ja wiiii! OLGE PAID :)

2 comments: