The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Tuesday, March 8, 2011

Ilusat naistepäeva, maailma tähtsamad elemendid :D
Ja ma annaks oma nummid uued roosad karvased sokid ära, et kelgutama saada täna. Okei, vbl mitte neid, aga mingid vanad villarid võin anda hea meelega :D
Maal olin siis vahepeal päris mitu päeva. Seal sain õppida veits ja lugeda palju. Natuke jalutasin õues ja vahepeal on päris äge metsavahel olla, vaikuses. Kui noorem olin, siis oli vanaema juures natuke raske käia, sest ma olin nii pirtsakas ja käitusin natuke pahasti vist.. iga pisiasi ajas kurjaks. Aga nüüd olen rahulik ja vanaema nõuanded ja seisukohad mu tuju ei riku kuidagi. Vanaemal on vist mingi väike pisik sees, et tema jaoks kunagi pole piisavalt hea. Alati saab paremini ja alati on kuskil mingi asi, mis tervikule musta pleki tekitab. No igatahes mina olen hoopis erinev ja kõik tundub enne ilus ja tore ja lilleline.
Täna hommikul siis ärkasin vara, ootasin, et isa järgi tuleks. Ja siis läksin kooli ja tegin paar tööd ja tulin tulema.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa siis nüüd peaks veits tubli olema.

Olgu siis vist ?!?

No comments:

Post a Comment