The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Tuesday, March 15, 2011

See kasssssss, kes siin korteris ringi siiberdab, ajab mind nii vihaseks :S ma ei saa aru, kuidas ta ainult kräunub päevad läbi. Õhtul tuttu minnes ma olen kohe maruvihane, aga siis ma mõtlen, et vaene kass, kussu-kussu, ära nuta. Kahju hakkab noh.. ega ta siis ju meelega.
Täna oli proovikirjand. Laura seletas mu kõrval koguaeg ja nelja tunniga sain enam-vähem valmis. Aga kui pärast rahulikult üle lugesin, siis oli küll selline tunne, et issand... täitsa mööda :D
Aga eks siis näha ole..
Veel helistati täna mulle ühest poest, et olen kandideerimisega pääsenud teise vooru ja tööle saamine on juba tõenäolisem, WIIIIII :)
Nädalavahetusel olin Vinnis, kui minevikust veits laterdada, sest ammu pole kirjnutanud. Raske nädalavahetus oli, aga õnneks on nüüd asjad lahenenud kuidagi moodi ja murekoorem kadunud. Ka ching :)
Reedel lähen Kadriga Roxette kontserdile :) jaaaaa siis kojuuuuuu...käpakese juurde.
Ja täna mõtlesid tüdrukud välja kuupäeva, millal me Riiga šoppama läheme. Kristel on meil täiesti lootusetu Lätihaige ja lahe oleks käia :)

Mul on käe peal sinikas, sest mingi tüdruk tantsis klubis nii rapsakalt, et küünistas mind ja tagus mu kätt. Ain ain ain oled!
Sain täna veel ühest kipa poe olemasolust teada ja ma ei jõua palgapäeva ära oodata.
Maasikamoos on hea :) aga käpake on miljon korda parem :)



No comments:

Post a Comment