The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Thursday, February 10, 2011

jou jou jou

Jõudsin just töölt-linnapealt. Sain nuustikuga kokku. Musimusimusi sulle !
Hommikul mul nii vedas. Ma ei olnud omale äratust pannud. Tavaliselt panen kella seitsmeks, et kümneks tööl olla.. ja vahel juhtub ka koos kellaga, et vajutan kümme korda kinni ja siis unustangi ennast tuttu ja magan sisse ja saan kell 10 kõne.. MAARJA, KUS SA OLED ?!? ja Maarja vastab.. AH? MIDA? MIS KELL ON? MA MAGAN! Aga täna tegid mu kallid silmad ennast ise kell 7:30 lahti :) ja päike paistis :)
Jalutasin vaikselt tööle ja enamus ajast kõndisin tagurpidi ja silmad kinni, et päike saaks näokest paitada. Libe on, kohutavalt libe. Imelik, et ma kukkunud pole, sest tõesti täielik liuväli on igal pool.
Koolis peaks tublim olema. Aga sain teada, et kirjanduse eksamit ei pea üldse põdema :D sest põhimõtteliselt kui vastad kordamisküsimustele, oled sa tark ja tubli ja kõik on hästi. Kuigi jah, see on üks lihtsamaid eksameid mida üldse valida, siis ikkagi kartsin ma kohutavalt, kui palju ma pean vaeva nägema, et kirjandusest kõike kõike kõike teada. Kuigi see tuleb kasuks enivei.
Ja ma saan võib-olla uue töööööö!!!! :) Kadrile suured paid ja kallid selle töökuulutuse saatmise eest. Ma nii loodan, et mind võetakse, see oleks supööörb.

JUHU! TSAU! :)

No comments:

Post a Comment