The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Saturday, February 5, 2011

tere õhtust :)

Mammu ja Ringa aina inisevad, et ma sissekandeid ei tee. NO PALUN TEILE SIIS ÜKS :)
Ma kohe ei oska öelda, kust mul see järg ära lõppes, aga nädalad on möödunud töötades, koolis käies ja tartu ja tallinna vahel sõites. Kunagi oli Tallinnasse Rakverest sõit juba peas.. iga kurv ja teeots meeles, nüüd hakkab see tee ka pähe kuluma. No igatahes hetkel olen kodus Vinnis. Vinni kurve ja teeotsi võin ma kinnisilmi ka üles leida ma arvan.
Eile käisime Ringaga Mampsul külas ja ohhh kuidas tahaks tihemini leida seda aega. Isegi vaikselt teie kõrval on mõnna olla. Omad inimesed... nii omad, et noh.. saate ju aru ?!? :D
Aga Robini superhüper emmel on tulemas sünnipäev !! Hm Hm Hm ;)

Esmaspäeva hommikul lähen jälle linna. Kuna eelmisel nädalal käis Tanel minu juures, siis ma kooli ega ka muid asju väga tõsiselt ei võtnud. Aga ei saa ennast nüüd vahetult enne kõige tähtsamat aega lebosse lasta. Aga õnneks on mul tegutsemis isu ja tuhin täistuuridel peal. Vähemalt hetkel. Viimasel ajal mõtlen aina rohkem sellele, et kui kõik läheks hästi.. ja nii kuidas ma tahan, et läheks. Ma tahaks kohe paar roppu sõna öelda, kui hea siis oleks :)
Täna tööjuures naiskad ka vist teevad läbu.. üks meie seast võttis jälle mõistuse pähe ja läks minema. Mina kui õpingute kõrvalt käia.. mulle on see ideaalne koht töötamiseks. Siis kui aega ja tahtmist on.. vean ennast kohale. Aga inimesed, kes teevad seda, et ellu jääda.. hallo hallo.. põgenege!
Mainimata jäi see, et Taneliga oli hea olla. Viimasel hetkel jõudis alumine hullar ka sõna võtta.

Vaatasin just Eero pilte facebookis ja mul on nii suur kalalemineku isu. Lunin ennast sobival hetkel kaasa.. tõesti tundub marulahe. Veel on nii suur kelgutamise isu. Suve isu. Ei Ringa.. vanakooliburksi isu mul pole.
Suur isu on raamatute järgi. Kuna joogatrenni enam pole, siis kuluks paar head "õpikut" ära. Mõnest ilusast kõrvarõnga-või kingapaarist ka ära ei ütleks. Aga noh.. targemad pead teavad ju, et ma sobiks mõnda suurde firmasse finantsjuhiks ja raha mul on alati. Sõbrad, küsige julgesti, kui hätta jääte :D

Superägedat pidu kõigile, kes on normaalsed ja tatsavad kuskil tantsupõrandal.
Ja teised ärge masetsege.. vaikne aeg endaga on tegelikult palju rohkem väärt. Seda tuleb osata lihtsalt õigesti ära kasutada. Juhhei! elagu laupäev

No comments:

Post a Comment