The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Tuesday, February 15, 2011

hallllõõõõõ

Tegin just maske ja maniküüri ja lakkisin küüned, nüüd on hea olla :D
Muidu olen selline laiskur.. eile kooli ei jõudnud. Mul on sellepärast jube tunne. Ja eile õhtul mõtlesin, et täna olen hommikul koolis nagu viis kopikat. Hommikul kell 8 olen tunnis. Ja arvake ära ?!? Just siis kui tahan tubli olla, siis on telefon ennast öösel ilusasti välja lülitanud ja otsustanud mind mitte äratada. Enne magama minekut laadisin just aku täis. Ja siis ärkasin ise kell 9 üles ja kribinal-krabinal tegin ennast korda ja hakkasin kooli minema. Just hakkasin bussipeale astuma, kui Laurakene helistab, et rahvas läks riigikokku ja tunde ei toimu senikaua. No mida päeva ! Läksin siis raamatukokku ja tahtsin midagi väga väga väga head võtta, aga ei leidnud. Need raamatud, mis oleks mind õhtuks voodisse naelutanud, olid välja laenutatud. Seega võtsin "Minu Pariis" ja Heljo Mändi "Peidupagu"... kuigi mul tuli tuhin võtta veel erinevaid raamatuid, mis tutvustaksid erinevaid maailma maid ja kultuure, siis ma neid ikkagi ei võtnud. Sest no hallo, need asjad mida oleks vaja praegu lugeda ja õppida, need lükkan ma viimasele hetkele. Seega keelasin endale selle toreda seikluse ja pean selle asemel hoopis oma kirjanduse ja ühiskonna eksamiks õppima. Bööö!
Räägin nüüd veits minevikust. Nädalavahetuse olin Tartus. Reede hommikul kui olin tööl, helistas Kadri, et lähme õhtul Tartusse. Ma mõtlesin, et oosommm, muidugiii! Tanel arvas, et ma lähen alles laupäeva hommikul, seega sain teda üllatada. Laupäeva hommikul magasime kaua ja siis läksime linna.. peale seda läksime Triinu sünnipäevale. Terve pere oli kohal. Tore, et lauamängud on taas populaarsed. Neid on tõesti mõnna seltskonnad mängida. Meie mängisime mängu Imago. Pärast sünnipäevalt lahkudes, oli mul isu kuhugi minna, aga Tanel jäi ootamatult haigeks ja läksime koju. Väikse tüli keskel siis kõmpisime koju, aga õnneks leppisime kiirelt ära ja olime kodused. Pühapäeval oli musu tervis ikka kehv ja istusime kodus. Õhtupoole käisime Ringaga korraks poodides. Sain omale kinnnggaaaaaad !!! (ja nunnu pluusi ka, kõrvakad ka)
Veel mängisime õhtul kolmekesi ühte mängu ja imetlesime kõik koos mu kingi.. mhm, nii oligi :D
Esmaspäeva hommikul korjasin oma kodinad kokku ja tulin jälle linna. See oligi seesama päev, kus kooli ei jõudnud õhtul.
Noh ja arvasin, et olen nädalavahetusel tööl kõik päevad. Aga sain just meili, et etendused jäävad ära. Seega saan nädalavahetusel koju minna.

Ja kui iiilluuusss on päeval väljas! Päike on ikka asendamatu. Külm on küll, aga alati on millegi üle kurta eks.
Siin ma siis nüüd olen :) Küünelakk kuivab ja imetlen oma kingi. Issand, kui vargad peaksid korterisse tulema, siis on teada, mis siit esimesena läheb- kingad!!
Homme on küll raudne kooli minek, kuigi väikse hilinemisega (a) Sest mul on laulmine, mis ulatub matemaatika tunni sisse ja ma ohveradan iga kolmapäev selle aja. Hommikul enne laulmist on veel töö ka.. ja siis on laulmine.. ja siis on kool.
Jeeeeeeeeeeeeeesh. Vahepeal värvisin veel iseseisvalt juukseid.. kindlasti võite minu juure pöörduda, kui soovite samasugust maalingut oma näole ja kaelale pärast värvi pähe määrimist :)

Aga head nädalat teile! Ja olge siis iga päev head sõbrad ja olge rõõmsad.
TSAU :)

ja.. ma saan aru kui nüüd täna öösel keegi peaks öösel ukse taga sahmerdama.. ilmeselgelt keegi mu blogilugejatest tahab kingi endale saada. Ei, te ei saa. Minge Tartusse, Ringa sai uued roosad sussid :) võtke need

No comments:

Post a Comment