The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Sunday, December 19, 2010

WELL WELL WELL :D

Tundub, et uueks elukohaks on mul Nukuteater. Olen jälle palju tööl olnud ja viimane nädal on alanud. See tundub nagu unistuse täitumine, et ma koju saan. Ka ching :)
Eile olu jõulupidu... he he he he :D mul oli igatahes päris tore ja armas, et mul on nii nii armsad tipsud :) Võitsin muideks omale kalkuni haha :D:D:D:D
Veepuudus on suur ja pea on veel natuke alkoholine, aga päevaga tuleb vara pihta hakata. Mõtlen siin, et lähen veits poodlema :D pole ammu olnud vaba päeva, et ringi kalpsata. Kuigi mul on homme vaja kaks tööd järgi vastata ja peaks päris tublisti aega lugemisele kulutama. Aga samas kingitusi on ka vaja osta ja rohkem mul selle jaoks vabu päevi pole.
Homme ei saa töödest viilida ja seega selle asjaga tuleb ka ühele poole saada. Mu päevad on nagunii peaaegu 24tunnise ärkveloleku ajaga, seega jõuan päris palju.
radiridiralla minnid mannid jukud tõnnid
olgu, ma rohkem ei jokuta ja tõusen voodist..


No comments:

Post a Comment