The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Sunday, December 12, 2010

töö töö töö töö töö
kool kool
töö töö töö töö töö
kool kool
töö töö töö töö töö
See tööl käimine sellel kiirel ajal tundub juba aja raiskamisena.. mul on etendusest nii kõrini. Andke andeks teatriinimesed.. etendus on superkipa ja ülemõistuse armas jõululugu, aga noo kuulge, ma seda juba rohkem näinud kui oma elu jooksul Snixe ära söönud ja mis seal salata, viskab nii üle. Õhtu lõpuks olen nagu makaron, kes ei liigutab ennast vastu tahtmist mittevajalikes suundates. Aga eks seda olemist saan ma ise palju muuta ja üritan positiivset olekut hoida ja tunda rõõmu oma päevadest. Millal siis veel rõõmus olla, kui mitte hetkel. Ja kõiki oma minuteid saata mööda hea tuju ja kirega, annab palju juurde ja on palju väärt. Tööd pole enam väga palju jäänud ka, 23 on viimane etendus ja kõikidel päevadel ma kohal polegi, koolis vaja ka käia. Õnneks sellega pole muresid :)
Käisin just hommikul Kadri juures. Suur tänu Sulle veel abi eest.
Nüüd olen kodune. Väljas on nii lumine.. nii mõnus, et suvi oli täiega soe ja talv on ka ikka täielik lumine talv. Mingi lögane shit oleks eriti nadi ja nukker.
mmmmm
öööööööö
ääääääää
Issand kuidas ma jälestan neid TopShopi reklaame.. kohhhhutav! Need inimesed on nii feigid.. oskaks siis näidelda ja reklaami teha. Jeeeeees, mina olen asjatundja ja võin kohut mõista.
Lisaks veel selliseid uudiseid, et mu seinapealt kukub aega-ajalt krohvi ja ma siis kardan hirmsasti, et sein kukub mulle pähe kohe. Lähemalt vaadates on kõik tip top ja sein sile nagu beebi pepu. Ei tea mis värk on, alumine naaber kummitab vist. Või ta poeg ? või need taldrikud, mis nad on kahekesi jõhkralt teise ilma saatnud ?
"Eat, Pray, Love" raamatule tuli järgggg !! Ja mmm, mis kingad ajakirjast mind vaatavad.
Nii hea on ikka vaba päev pärast ränka nädalat. Saab logeleda :))

Jeii! Jeii! Jeii!
ciaooooooooo

No comments:

Post a Comment