The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Sunday, December 5, 2010

hei hei hei

päevad lähevad niii niii kiiresti... padjakas ei jõua isegi ära minna, kui juba on jälle õhtu käes. Ja üldiselt õhtul koju kõndides olen ma nii rampväsinud, aga kui voodisse jõuan, siis istun poole ööni üleval. Ma ei tea millest see tuleb. Ma olen vässu.. tõeliselt vässu. Ja terve detsember jooksen ma töö ja kooli vahelt. Ainuke vaba päev on 12. detsember ja seegi päev on juba meil Kadriga broneeritud :D
Koolis on ka maru palju asju järele teha. Kurat! Kolm päeva puudusin koolist, muidu olen peaaegu alati korralik ja istun kõik tunnid ära. Ja neil päevadel midagi tähtsat ei toimu. Aga vot... kui tuupur teeb mõne vaba päeva... siis töid ja hindeid lendab kahte lehte.
Täna oli teatris esikas ja jõulutunne tuli peale. Etendus on täielik jõulukas... kuigi jah, täna vaatasin esimesed kaks korda ära ja ma ei taha enam never ever seda tükki näha :D aga..15 päeva veel minna :) Õnneks talveajal on teatris rahvast palju ja nalja saab ka sellevõrra rohkem. Lapsed on ka endiselt mu lemmarid.. tõesti numsinumsi on nende naljakaid avastusi jälgida. Ja ei nurise... naermise eest raha saada on ju okitoki.
Eile käis onutütar minu juures. Šoppasime pool päeva ja siis tuli ta minuga tööle kaasa. Issand kui raske töö on poodides kammimine. Ma isegi ei ostnud mitte ainsatki asja, sest ma olin vähese ajaga nii uimane nendest riiete vaatamisest. Edusammud, mis mind rõõmsaks teevad. Aga õnneks oli Piuks rõõmus oma uute hilpude üle ja päev oli igati korda läinud.
Olen vahepeal oma juuksed tumedamaks värvinud ja meel on mul aina rahulikum ja rõõmsam. Mitte juuksevärvi pärast :D lihtsalt kõik on nunnu. Ülinunnu.
Pidin reedel jälle oma id-le järgi minema, aga ikka jäi minemata. Mingi 3-4 kuud juba aina lähen.
Jah..
Rohkem ma ei räägi, sest ma olen liiga väsinud, et mõelda.
Ilusat pühapäeva, põletage küünlaid ja sööge mandakaid :) wii

nii palju ilusat ja head kõigile paidele pupsikutele! miumiu


2 comments:

  1. Esikapidu läks käest ära, aga ma sain su kõrvakad parandatud;D

    ReplyDelete
  2. pätikari rsk :D aga suured tänud sulle ja homme laote klatši lagedale :D

    ReplyDelete