The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Thursday, November 4, 2010

Kõik tundub pahasti. Kõik tundub olevat nii valesti. Ma vist passin juba tükk aega ühe koha peal.
Ma olin öösel lausa vihane enda peale. Ei saanud magada ja lihtsalt mõtlesin, et ma tahaks et oleks teistmoodi. Ei, niimoodi nagu on.. aga ise sealjuures teistmoodi. Ma teen ja mõtlen ise oma elu nii raskeks. Ja ma ei tee asju, mida ma endale luban. Reeeeetur.
Mul jääb midagi märkamatuks. Mingi väike detail, mis mu mõtlemise nii pekki keerab. Ma ei leia seda.
Õnneks on öisest vihast aega möödas ja ärkasin hea tujuga.
Muudest asjadest rääkides, siis mu alumine saikost naaber läks Liisile(mu korterinaabrile) tänaval kättpidi kallale. Aga politseis lubati õnneks kriminaalmenetlust alustada. Kuradi vene baabuška, ma võin paha olla, aga paras paras paras :D
Ma vaatan praegu ühte nunnut multikat, kus on plastiliinist lambakesed ja armas kutsu. Kutsu kuut läks katki ja ta on kurb ja sital päeval prtisib isegi kaubaauto ta poriseks. Lambakesed tellivad aga suurest headusest kutsukesele netist uue kuudi. Jei :)
Nädalavahetus tuleb töine. Aga see on jälle väga hea tunne, kui oled päev otsa midagi teinud ja siis tuled koju puhkama ja oled täiesti lebos. Mmmm!

Ma pean oma sõnad tagasi võtma, mul ei ole eriti hea tuju. Selline kurb tunne on veidi.
Aga peaks nüüd tegutsema hakkama.
Palju õnne Liisale!!

No comments:

Post a Comment