The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Monday, November 8, 2010

ahoi seltsimehed :D
Taas on esmaspäev ja mõtlen, et võiks ikka rohkem õppida :D hehe, ma olen sellest mõttest juba tüdinenud ja rohkem sellele ei mõtle.
Alates neljapäevast olin iga päev hommikust õhtuni tööl.. ma pidin iga päev kaks korda päevas ühte ja sama etendust vaatama ja pühapäevasel viimasel etendusel palusin ma juba kõrgematelt jõududelt abi, et nad taevast püssi mulle sülle kukutaksid :D Aga iseenesest oli lahe nädalalõpp ja eile õhtul olime teatritüdrukutega koos ja võtsime natuke vabamalt. Igatahes mul on mingist keemiaplönnist pea valus ja hommikul eriti trenni minna ei tahtnud. Voodist välja tõustes hoidsin pead kinni ja haarasin veepudeli järele.. diagnoos: ilmselge pohmell :D
Aga wiii, see etendus sai selleks hooajaks igatahes läbi ja see nädal mul tööd pole.
Täna on koolipäev :) mul on valmis juba pliiatsid ja suled
Pean ühe matemaatika töö järgi tegema, millest ma mitte midagi ei jaga. Täiesti ulme.. meie õpetaja on ka selline, et alustab ühte ülesannet ja kui sul kümne minuti pärast pole seda ja viite järgnevat ülesannet + seitset uut teemat iseseisvalt läbi töötatud, siis oled sa ilmselgelt laisk ja lohakas ja rumal noor inimene. Aga üldiselt meil klassis targad inimesesed, sest mina olen peaaegu ainuke kes nii võimekas pole, et üürikese kümne minuti jooksul suudaks kuu aja materjali läbi võtta. Jah, tore kui inimene reaalaineid jagab, aga samas ma neid ka ei kadesta. Ma ei hakka never ever igapäevaelus vektorite komplanaarsust määrama...daaaaa! Või sirgete vastastikuse asendit uurima :)
Noh mis siis veel :) mina söön kohukest, mis sina teed ? :)

Oh ja neljapäeval saab koju..mitte, et Vinni minek midagi eriti eriti eriti põnevat oleks, aga reedel näen Tanelit. Me pole nii kaua näinud. Niiii kaua.
Ja pühapäeval lähen Loksale.
Eee.. juuksurisse tahaks. seda ja seda ja seda ja seda ja seda tahaks ka.

Ilusat nädalat sipsikud :D
eesti-läti-leedu-teedu-peedu-eedu

1 comment:

  1. Ai ma kade, et sa tänu oma tööle etendusi vaadata saad, mis siis et sa neist arusaadavalt ära tüdined. Aga siiski... tahan ka.

    ReplyDelete