The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Tuesday, November 9, 2010

Ahoooii ma olen kantrimees, ahoooiii mul kantri süda sees :D
Tegelt sõna "ahoi" mulle üldse ei meeldi. Mitte üldsegi.
Päev on jälle õhtus ja mul raske endast aru saada. Kuidas ma saan midagi nii väga tahta ja mitte leida endas seda jõudu, et see pisike lüke teha. No kurvaks teeb. Huvitav üldse kuidas see rahuolematus minus nii imelikel aegadel esile tuleb. Nagu välk selgest taevast järsku pole rahul. Oh, aga pai mulle selle eest, et see mis oli enne...seda ei saa võrreldagi sellega mis on praegu. Ma olen palju õnnelikum ja rahulolevam. Aga eks vist kõigil on halbu päevi või selliseid pisiasju, mis enesekindluse kõikuma panevad. Mõttetud mõttetud mõttetud mõtted mõtlevad mu peas minu eest.
Koolis sai ka täna käidud. Esimesse tundi ei jõudnud, sest öösel jäin nii hilja magama ja no tee mis sa hing tahad, aga lihtsalt hirmus tundus voodist kell 6 välja pugemine. Külm ja paha ja uni ja teki all on soe ja hea ja mõnna. Hommikune duššialla minemine on katastroof. Kell 6 ma pean üldiselt ainult teisipäeviti õnneks tõusma. Aga siis ma kõige pealt pean midagi sooja jooma ja harjuma pool tundi mõttega, et ma pean pesema minema. Imelik jah, ma olen hommikuinimene..mulle meeldib vara tegutsema hakata ja päeva vara alustada.. aga mulle meeldib varajasel kellaajal venida ja aegalne olla. Võib-olla ma lihtsalt valetan endale ja olen tehishommikuinimene :D
Kuna see nädal mul tööd pole, siis homme saan terve pika hommiku aeglaselt tegutseda ja teosammudel ärgata. Pean veits kooliasjadega tegelema ja kohustuslikku kirjandust lugema. Raamatuid on mul korraga käsil viis tükki. Kohustuslikud jäävad alati tahaplaanile...hetkel on mul raamat juba kuu aega ühe lehekülje peal oma järge ootamas. Nii on.. aga nii on vist paljudel.
Vaatasin täna veel igasugu võimalusi, mida oma eluga edasi teha. Ülikooli ma minna ei plaani, aga igasugu asju mida õppida tahaks on päris palju. Hea, et mul on leitud mitu asja mis õige kõhutunde tekitavad. Jeii!
Veel avastasin ma, et Sex and the City 2 on välja tulnud dvd-na. Ma ei tea kus ma elanud olen :)
Vot nii, hetkel on mõtted otsas ja pealegi on isu teki alla minna :)

Olge enda vastu hea. Olge teiste vastu hea. Siis on kõik hea :))

No comments:

Post a Comment