The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Thursday, November 11, 2010

jou

Milline imeline päev :D olen viimased ööd jäänud alles 3 aeg magama ja seetõttu olen ma päev läbi selline uinamuina ja mitte eriti energiline. Õnneks suudan ma ennast kenast vara üles äratada.. ka täna, vabal päeval. Mulle ei sobi vabad päevad eriti. Pärast pikka tööd ja rabamist on see ülimõnna, aga terve see nädal on selline lahja olnud. Ja ma olen nii stupid ka, et ei oska oma vabadust nautida ja sellega midagi asjalikku peale hakata. Kasvõi tegeleda asjadega, mis ma muidu kõrvale lükkan. Selle asemel ma lihtsalt jorutan kuni päev on otsas. Õhtul siis olen kurjam, et midagi tarka teinud ei ole. Ehh.. igati keeruline tundub see õigesti elamine :D
Varsti tuleb isa töölt ja siis sõidame Vinni. Homme saan massaaži ja viin ühed kipad püksid õmbelja juurde. Nad on mulle ülisuured ja ma loodan, et õmbleja on parasjagu nii osav, et ta need kipana suudab säilitada :D
Õhtul näen Taneliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit :) nagu jõulukingitus, mida ma nii kaua oodanud olen :D
Ringat näen, Triinu näen.. sugulasi näen pühapäeval.
Juhu :)

Vaatan siin netis veel ühte kleiti, mis mulle nii nii väga meeldib ja tahaks seda hirmasti tellida. See peab minu omaks saama.
Oh ja varsti on igal pool mandariini ja piparkoogu lõhn...LAHE :D
Äreeeeeevuses olen, jaa

1 comment:

  1. Ma pole üheskis su sissekandes niipalju kirjavigu näinud:D , mitte et mul endal neid ei oleks, aga sinu puhul oli see hämmastav:D olemusi.

    ReplyDelete