The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Tuesday, November 2, 2010

hei hou :) juba november käes.. aeg lendab.
vahepeal oli nädal aega puhkust. Puhkasin mittemillestki :D tegelikult käisin tööl ka ja sain ühe asjakesega sammu võrra edasi liigutud. Suur asi minu jaoks. Kõigi muu jaoks väike. Aga väiksed asjad muudavad maailma, eksju.
Koolis läheb mul ikka nagu tavaliselt. Üritan ilusti kaasa mõelda ja informatsiooni koguda :D
Käisin vahepeal Nänni juures. Päeval viskasime kummarid jalga ja läksime metsa. Ma polnud nii kaua metsas jalutamas käinud. Kohe metsas, mitte mõne puuga pargis. Muidu maal väga midagi eriliselt põnevat teha pole. Seal ongi hea käia olemas.
Ja eks ma olen veel siin ja seal olnud ja käinud.
Homme hommikul plaanin vara trenni minna, siis tööl käia ja pärastlõunast alates koolis olla.

juhu!

No comments:

Post a Comment