The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Wednesday, October 20, 2010

Helllllou, my name is Maarja :)

Päev oli pikk. Päev algas vara. Istusin hommikul tund aega sooja teki all ja lükkasin pessu minekut edasi. Vaatasin Terevisiooni ja hoidsin silmi vägisi lahti. Lõpuks võtsin ennast kätte, tegin kiirelt ennast korda ja jooksin tööle. Töö on nagu puhkus mul..teen mis tahan ja tegelen millega tahan. Lebooooooooo
No ja, käisin koolis. Kooli vastu mul on ikka täielik allergia. Sinna minnes hakkab kohe külm ja uni tuleb peale. Ja need lollid lollid lollid eksamid tekitavad sees ülihalva tunde. Teeks ma siis midagi selle jaoks, et seda tunnet natukenegi leevendada. Aga koolis ma üldiselt mõnitan oma kallist pinginaabrit ja kui ma üritan kaasa teha, siis hakkab tema mind mõnitama. Nii need koolipäevad mööduvad :D Eks ma ikka üritan kodus mõnda eksamiainet kõrvalt võtta, aga jah...sellega on ka nii, et kuus korra tuleb meelde ja hakkad kõike aina otsast peale.
Sain täna ka oma Avoni paki kätte, ka ching. Olin Avoni täiesti unustanud, aga Kristel juhuslikult pakkus ja ma siis sattusin vaimustusse. Uskumatu ka, minule need asjad sobivad superhästi ja saan nad võrreldes poes olevate meigitoodetega poole soodsamalt, kui mitte rohkem. Juhheii :D Proovisin kohe kõik asjad järgi ja jammi, pole parematele silmalaineritele peale sattunud. Tänks Kristals :D
Nüüd siis jõudsin koju, istun oma üliuhkes häärberis ja joon piparmündi teed :)
Homme külastab mind ema ja teeme korralikku šopingutuuri Roccas. Üritan võimalikult hea tütar olla. Tavaliselt kui ma emaga päev otsa linnapeal kappama pean, siis päeva lõpuks olen ma saanud kümme närvivapustust ja kes on mu ohver ? Ema
Mu pubekapisik hakkab alati välja paistma siis, kui olen ema või Taneliga. Emaga olen aastate jooksul rahulikumaks jäänud ja teadlikult üritan ennast kogu aeg parandada. Aga vaene Tanel on lausa ära hirmutatud, sest kuri Maarja koguaeg lärmab igasugu asjade pärast :D

Tee hakkab otsa saama ja jutt koos sellega. Igatahes homme on mul kipa päev :)
Täna oli ka kipa päev, sain hea uudise ja loodan, et sellest saab asja.
Olge paid !

No comments:

Post a Comment