The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Sunday, September 19, 2010

nuh :) pühapäev vä

aeg läheb välgukiiruselt. esimene koolikuu hakkab juba läbi saama, kuidas see nagu võimalik on ?!?
Aga nädalalõpp läks kenasti. Tookord kui rääkisin viimanekord, siis ma trenni ei jõudnud. võõtrššš :D aga hea uudis on see (mis rõõmustab teid kõiki ja toob teie kõigi hinge rahu), et homsest hakkan korralikuks ja lähen trenni. Ma loodan, et see pole seda tüüpi homsest-hakkan-korralikuks, et ma iga päev homsest-hakkan-korralikuks, vaid ma suudangi oma eluviisi tervislikumaks muuta. See siis tähendab palju liikuda, trenni teha ja veelgi rohkem Fazeri šokolaadi omale lubada. Vot. Tegin omale lausa kaks nädalat trennibronnid ära. Eelmise aasta lõpus oli sellega sedasi, et trennid olid ka ilusti ära broneeritud ja siis igal hommikul vajutasin "tühista" nuppu. See aasta seda nuppu minu jaoks olemas ei ole.. trenn on hea, veel enam nüüd, kui õppisin jõuaks jooksulindi peal jooksmise ära. See õppimine käis siis sedasi, et julgesin esmakordselt sinna peale minna ja starti vajutada :D easy breezy beautiful :D
Neljapäeval siis mõtlesin hommikul, et tuleb piiiiiiiiiiiiiikk ja lõputu tööpäev, aga läksin hoopis rõõmsalt tööle ja tulin seal kolme tunni pärast sama rõõmsalt tagasi. Läksin Tartusse ja sain olla Ringa ja Taneliga. Reedese päeva olin ka Taneliga, olime mõlemad veidi haiged. Õhtupoole läksin siis õdedega lällama. Käisime poes ja tegime kooki. Kook oli heaaaa ja tahan seda ise ka proovida. Muffini tegu hakkas mulle täitsa meeldima, lisaks on see veel imelihtne. Porgandikook tundus sama lihtne ja ehk saan sellega ka hakkama :) Jõime veel veini ja rääkisime juttu ja lõpuks olime päris veinised ja vaatasime Seksi ja Linna (uhhhhhhhhhhh, ülihea sari). Laupäeval käisime natuke poodides, tegime süüa ja pärastlõunal tulin mina Rakverre ja õed läksid kinno ja veetsid veel ühe õhtu koos. Mina käisin Hillari sünnipäeval ja päris armas oli.
Ja nüüd on pühapäev, pole täna midagi tarka teinud. Õppisin natuke, see oli üsna tark tegu tegelikult.
Homme hakkab siis jälle uus nädal ja peab kooli minema. Ka chiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing...noooot!
Ja siis saab see nädal jälle läbi ja hakkab uus koolinädal ja siis see saab läbi ja siis hakkab uus ja saab läbi...põnev. Aga õnneks...ÕNNEKS ei koosne nädalad ainult koolist, vaid ka LÕBUST :)

No comments:

Post a Comment