The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Tuesday, September 28, 2010

kanišiuaa :D
Kodus on küüüüülm küüüüülm. Väljas on ka küüüüüülm.
ma kohe ei mäletagi mis ma vahepeal korda olen saatnud, aga ega see kedagi vist nutma ei aja.
kõik on igatahes korras.. koolis on hirmus, sest see kevad on nii lähedal. Seoses järgmise aastaga on mul mõni uus supöörb mõte, mida oma eluga peale hakata. Niiiiiiiii kipa ja pool kilo on südamelt langenud.
Ja oi :( neljapäeval lubasin plikadele soolaleivapeo teha ja fffkkk selle alumise naabri pärast nüüd olen ma täiega nõmedas olukorras. Üks üleliigne samm või tundmatu nägu korteris..on kohe pollar kohal ja naise hullumajja minek üha kindlam(no viimase pärast ma just oma pead ei vaeva). Mis pean pool elu elamata jätma, et teda miski jumala eest ei häiriks ? igavesti jama
Ja oi :) täna hakkasin trenni minema.. ja üks armas armas pisike jõmm küsis oma emalt: "emme, kas ma tohin selle ilusa tüdruku omale pruudiks võtta?" hehe...nii armas. Ema vastas talle, et ta peaks minuga seda kõige pealt arutama. Ma siis ütlesin: "Ma pean oma peikaga arutama, kas ma saan sinu pruut olla" ja siis poiss oli natuke ehmunud ja siis pöördus jälle oma ema poole ja ütles väga targalt:"Siis ma pean ikka Liisuga leppima" :D:D:D kujutate ette.. ma arvan, et ta oli 3-4 umbes.
See on kõik mis mul öelda on, Pedro!

Olge paid :))
ja imeilusat sügist kõigile!

3 comments:

  1. Nii armas juhtum:)
    Lapsed on siirad ja ausad, kui Sa oled tõeliselt ilus ja armas, siis täiskasvanud hoiavad end sageli komplimentidega tagasi, lapsed oma siiruses aga ütlevad Sulle kohe välja, et Sa oled nii ilus, et nad tahaksid Sind omale pruudiks:)
    Väga armas!

    ReplyDelete
  2. Las see väike poiss võtab end järjekorda,kõik tahavad tükikest Maarjast endale :)
    Mammunaator, ma ootan sind ikkagi Vinnimaile.

    ReplyDelete
  3. :):) nii armsasti räägite väiksed juustukuklid :) aga vinni tulen selle nädala lõpus Androtška!

    ReplyDelete