The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Tuesday, September 14, 2010

heippa hei heipzz jou yo tsauka heia heia
wazää :D

Tulin just koolist ja ma pole sugugi nii väsinud, nagu ma arvasin, et ma sealt tulles olen. Esiteks ma magasin sisse ja kahte esimesse tundi ei jõudnud. Ataaaaaaaaaaaaa. Ja teiseks siis kaks viimast tundi jäid ära- ka ching :)
No ja mõtlesin, et olen tubli tüdruk ja hüppan trennist ka läbi, aga see selgub õhtupoole..kavatsen õppida ka. Isver no olen tubli ju ja :D tegelt täna koolis istudes mõtlesime, et toho tonti nagu...nii loll tunne on ikka. Istud tunnis ja mõtled, et kevadel on eksamid ja mida kõike juba teadma peaks. Kõike peaks. Aga no mis sa teed. Ei oska. Ei tea. Hirm tuli peale.
Ema sünnipäev oli vahepeal.. see oli mingis pubis selline ladna olemine. Aga tore oli sugulasi näha ja ja ja emale tähelepanu pöörata. Empsu on ikka kullakallis.
Ma pole vist siin maininudki, et mul on väga jube saikost alumine naaber. Ta käib siin iga põev õiendamas,et miks me nii kõvasti korteris trambime ja ta on veendunud, et meie korter on bordell. Ta on lausvenelane ja ma ei mõista ühtegi ta sõna...ja tema ei saa minust ka aru. Indrek(korterkaaslane) tõlkis mulle, mis teda häirib. Ja noh, sõnast bordell ja tema trampimist jäljendavast liikudusest saan ma ka aru. Ja nüüd nädala lõpus kolis siia Liisi.. Saaremaalt pärit. Tema oli juba ka esimesel päeval läbi sõimatud. Meie Taneliga olime pühapäeval siin..ja tõsiselt väga vaikselt...kui kõvasti saab kostuda kellegi rahulik kõndimine oma kodus? ja kui me kodust ära läksime, karjus ta koridoris meie peale ja lisaks välja jõudes vehkis rusikatega ka akna peal. Amazzziiiiiinnnngggg. Minu esimesel päeval siin korteris käis juba ka policeman. Ja see naine on isegi oma hullusehoos kättpidi kallale tulnud. Oh..igavesti vinge jant ühesõnaga :D
Ja issand. Ma kõndisin ükspäev poest välja nii, et ma ei maksnud oma asjade eest. Kõndisime kodupoole ja upsideisi... ja kujutate ette, ma ei läinud tagasi, et anda 6 krooni ja 80 senti.
Sel nädalavahetusel kiman Tartu, toimub õdede nädalavahetus. Ei tea veel mis kus mida ette võtame. Ainuke väljamõeldud plaan on mudelhelikopterite lennutamine, wipii

väljas päike paistab.. minu sees vist kaa
Ainult tahaks oma kullapaiga kännust kinni jalutada..
ja tahaks rohkem raha, et ennast asjadega üle kuhjata
ja tahaks palju asju
aga mille jaoks ? päiksest ja kullapaist täitsa piisab, eks

No comments:

Post a Comment