The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Sunday, September 5, 2010

Hallo hallo...et siis september jah ?!?
Kool on käes, aktus oli kolmapäeval ja homme on esimene õppimise päev, wii :D Esimene tund on arvuti...kohutavalt mõttetu tund. Ma ei saa aru üldse miks meil see tunniplaanis on. Mõnna on aga meedia tund.. ja waka waka mul pole enam keemiat :)))
Tulin just töölt, täna oli jälle esikas...kõik olid rõõmsad ja elavad.Okei, meie Kristeliga olime nagu mustad masendused :D Nii kahju, et nii mõnigi tüdruk enam tööl ei ole :( hoopis teine värk on nüüd tööl käia. Suurt naljaaastat pole oodata ühesõnaga. Ma loodan, et vähemalt meie plaanid koos mõned õhtud koos lõbusalt veeta, saavad teoks.
Nädalavahetusel käisin Tartus. Seal tundsin ma ennast loomulikult palju paremini. Kuigi hetkel ei kurda ma üldse oma kodus olemise üle ka.. mulle täitsa meeldib siin. Lihtsalt Tartus ei pidanud ma igatsusega võitlema.. ja olin tervik nagu öeldakse jah :)
Väljas on marukülm... mu kännud ja lallud on juba nii ära jäätunud, et nad vist ei soojenegi enam.

Sallid kindad sokid mütsid välja
head pühapäeva õhtut :)

paiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

No comments:

Post a Comment