The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Saturday, August 28, 2010

What the hell Stewie ?
Täna olen ma molutanud ja molutanud ja siis eeee ? räigelt molutanud. Vot. Ja siis veel molutanud. Mul polnud pärast eilseid rummikokse hommikul just eriti wipii olla.
Käisime emmele tema sünnipäeva jaoks riideid ostmas. Ta oli nii hädas sellega ja kuigi ma ei tahnud ega viitsinud üldse minna kaasa, lubasin ma talle, et aitan valida. Nüüd on plika õnnelik ja kaisutab kodus oma uut outfiti :)
Peaksin pakkima hakkama, aga pole selleni veel jõudnud eriti. Ainult homne päev veel ja hakkabki jälle peale. Täna mul enam nii suur ärevust pole selle ees, et saan jälle aktiivseks hakata. Täna on hoopis kurb olla. Tanel läks ära ja mul selline tunne nagu ma oleks kedagi aasta aega igatsenud. Täitsa jube tunne. Ma loodan, et see ei hakka nii hull olema.
Nüüd lähen ma Andraga filmi vaatama.
Kurb on küll olla, aga head on ikka ka väga palju ja rohkem

tsau

1 comment: