The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Thursday, August 26, 2010

Nüüd on mul aega veidi pikemalt loba ajada

Mu armas kodukene on Juhkentalis. 3toaline korter ja mina sain sealt siis ühe toa. Teises toas elab keegi kokapoiss ja üks tuba veel vaba. Wuhu, ma olen nii õnnelik, et lõpuks elamispinna sain. See oli nii pingeline, et kohe kohe hakkab kool ja kuskil pole elada. Jah, kivi on südamelt langenud ja esmaspäeval lähen koristama ja kolima :)
Sellel päeval ostsin omale veel jumala püssid kingad, millega ma megarahul olen :)
Kuraaaat, teen omale parasjagu küüsi ja väiksel sõrmel läks üks koht nässu...pekkiiiiii!!!
Enivei eile käisime veel Tartus Triinu kolimas ja nõelravis käisin ka. Mulle öeldi, et mu silmad säravad iga korraga aina rohkem.
See tekitab nii hea tunde, et passimisega on jokk ja lõpuks ometi on käes siblimisaeg :D

Tegin ka täna oma elu esimesed muffinid.
Ja veel saan ma varsti juuksurisse minna ja oma veidrast juuksevärvist lahti.
Rõõmus on olla, ausõna.

No comments:

Post a Comment