The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Thursday, September 9, 2010

jälle päris tükk aega möödas.. selleks nädalaks on kool läbi. Läks päris hästi. Mõned uued õpetajad tulid asemele ja..mõni uus tund ka. Peab kevadeni tubli pliks olema.
Teisipäeval ja kolmapäeval olid mul megapikad päevad. Teisipäeval oli 10 tundi ja pärast seda ma olin surnuuuuuud. Kolmapäeval läksin hommikul tööle ja olin 21 koolis ja pärast seda olin ma surnuuuuud. Päris kõvasti surin sel nädalal. Ja need koolipäevad hakkavad iga nädal nii väsitavad olema. Täna olin ka terve päev tööl ja jõudsin mõned tunnid tagasi Vinni.
Nägin musu ja..sain jälle aru kui lollakalt rahulolematu ma endaga olen. Ma ei väärtusta ennast üldse. Kuigi teoorias saan ma aru mis minu jaoks on õige, ei oska ma seda kuidagi praktikas kasutada. Elu on täpselt nii ilus ja lihtne kui ilusaks ja lihtsaks ma selle mõtlen. Tundub väga lihtustatuna öeldud, aga mina usun sellesse täielikult. Ajuvaba kui raskeks ma endale oma elu teen. Eks ma ka õpin...ma küll olen õnnelik, aga ma tean, et saaksin veel 100 korda õnnelikum olla. Rõõmsam. Parem.

Homme on viimaks see päev kui ma saan juuksurisseeee :) KA CHHIIINNGGG
Ema on vahepeal aasta vanemaks saanud..aga ta näeb siiamaani imeilus välja.
Kodu on külm nagu jääkamber ja uni tapab...aga voodisse ei julge minna, sest isssssssssssssver kui jube see tunne on kui sa pead ennast lahti koorima ja külma teki alla minema. Aga omg kui hea tunne on seal poole tunni pärast olla...heaaavvvveeeennnn :D ja isver kui jube on jälle hommikul välja tulla.
Homme on siis täitsa vaba päev. Vaba vaba vaba vaba. Magan magan magan magan kaua.

No comments:

Post a Comment