The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Wednesday, August 4, 2010

Täna on päev, kus ma tahaks olla jälle 16 aastane. Et oleks selline päev, kus kõik mu head ja veel paremad oleksid minu kõrval. Olgggu, mu elu on kindlasti sisukam ja toredam kui siis...aga...agasid on ka.
Hihhh, päev on muidu täiesti stabiilselt lebos. Koristasin küll oma toa ära ja triikisin pesu...siiski tunnen ennast kasutuna. Tuba mul läheb turbokiiruselt sassi. Kuigi ma pean ennast suht korraarmastajaks, siis sellest vaatepildist, mis nädalas 2-3 korda minu toast avaneb, seda kuidagi välja lugeda ei saa.
Ja magan ma ka endiselt lubamatult kaua.
Eile sain veel teada, et ka Kairpix ei tule meiega korterisse. Seega hetkel oleme Sikuga kahekesi jäänud. Vbl tuleb veel üks tema sõbrants, aga jah...miski pole kindel. Ja see ajab mu veits närvi, sest, ükski korter ei kuku meile sülle...ja mida sügise poole, seda raskem on leida normaalset korterit.
Ehh, pean minema praegu.
Ikka veel olete kullapaid ja ja ja jah :)

No comments:

Post a Comment