The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Friday, July 30, 2010

Tsau pepud :)
Täna on olnud suht unine päev. Jõudsin eile hilja koju ja sellest eelneval ööl polnud ka üldse maganud. Siis kasutasin juhust ja magasin tänase päeva maha :) puhkus on sellepärast päris tore, et saab iga kell voodisse tuttu pugeda :) Mitte, et ma laisklemist ja elumahamagamist pooldaksin...eieieieieeiei... Ema on piisavalt selgeks teinud, et selline asi on täiesti o.u.t ja kohutav ja lubamatu :D
Eile siis sai plikadega natuke jälle oldud. Anne-Riinukesel on täna sünnipäev.. palju õnne veelkord kallis herneterake :) kuigi, sa vist mu blogi olemasolust midagi ei tea :D head soovid on igatahes kasulikud. Väga mõnna oli jälle rääkida. Mammut ja Ullat nägin ka ükspäev, pai pai teile kiisumiisud :D
Üritasin siin enne ka korterit vaadata, aga toho tonti...4toalisi on nii vähe.
Hih, mõtlesin, et mul täna emotsioonid laes ja suudan siin rääkida kõigest mis mu peas toimub, aga olen jälle äpumöku ja jätan selle siis teiseks korraks.
Täna on vähe raske päev... aga üht artiklit lugedes saan ma jälle aru, et kõik, mis juhtub, on hea. Inimene paraku areneb läbi kannatuse ja halbade päevade...aga kõik ju tahavad targaks ja tugevaks saada. Peale ebaõnne ja halba päeva selle te saategi, päike tuleb lõpuks ikkkkkka välja ja lõpptulemus : see halb, mis juhtus...oli tegelikult hea.
bla bla bla, mu väljendusoskus on nullilähedale :D
Lähen nüüd söön oma pähkleid edasi :) ja ausaltöeldes ootab juba sügist...tahaks siblida ja teha.

waka waka tsau

No comments:

Post a Comment