The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Wednesday, July 28, 2010



Juhu :)
morning morning morning
Kell on nagu 8...ma ärkasin kohe pärast seda kui rahvas oli tööle minnes enda järelt ukse lukku keeranud. Kadri ja Eero käisid ka eile õhtul siin. Eero loomulikult kalal ja Kadri küüsi lakkimas ja Seksi ja Linna vaatamas :) Ma tegin ka eile omale suure vaevaga imelised lillelised varbad, aga ma pean nad täna jooksmise tõttu ära rikkuma...päris nutune seis.
No igatahes ma pole kaua kirjutanud. Vahepeal on juhtnud palju kirjeldamatuid ja unustamatuid sündmusi. Sündmusi, mida ma eal ei unusta...päevi, millest ma räägin ärevustundega oma lastelastele. Haha, tegelt panin hea killu maha :D
Elu on läinud tavaliselt, vaikselt, toredalt.
Viimast korda rääkides olin Loksal. Käisime veel Saaremaal sünnipäeval. Vahepeal olin Vinnis, siis käisime Taneliga Loksal ja siis oli naistekas. Ja siis oli sugulastega väike jämm Loksal. Nende vahel siis tavalised igapäevased päevad :D Naistekast rääkides.. lõpuks polnudki see niiväga naistekas :D aga väga hea oli kõiki näha. Tõesti väga hea... peaks aina veel kokku saama. Juba kuu aja pärast peab olema Tlns korteris, mida mul veel hetkel pole :D täna pean hakkama otsima ja helistama jne. Muidu on oht, et telgin Tammsaare pargis. Igasügisene hirm. Aga nüüd hakkan ma naistekarjaga koos elama... kas siis korteris või pargis :D
Tööl peaks ka mingiaeg mingi koosolek olema, ei teagi mis sellest asjast saab. Seda seltskonda pole ma ka niiiiii ammu näinud. Eks paistab mis aasta toob. head igatahes, aga võib-olla enneolematuttttt :D
Kadrike, tahtsin Sulle siin öelda aitäh, et mulle kõva häälega välja ütlesid, et ma tujukas olen. Kui keegi Sulle selle välja ütleb, siis see lööb mõistuse pähe. Mõnnat tööpäeva :)

wipiii
Täna jutt kohe üldse ei jookse...seega ma lõpetan. Panen siia mõned armsad pildid vanaema sünnipäevast...mida ma mujale üles ei taha panna.

Ilusat päeva musirullid, teerullid, taignarullid :D

jarr




2 comments:

  1. Kallis, kui mina olen see Kadri, keda Sa mõtled ja Loksa õhtu on see koht, kus arvamusavaldus toimus, siis on mul hea meel, et Sa minust ikkagi hästi mõtled:)
    Väga kallis oled!
    Kalli Tanelile ka!

    ReplyDelete
  2. Jah, Sina ja Loksa õhtu :)
    Sina ka väga kallis!!

    ReplyDelete