The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Monday, June 21, 2010

On küll hilja, kuid lahkuda võimatu näib :D
Käisin täna maal Nänni juures. Plaanisin kauemaks jääda, aga ilm on räbal ja kodus on parem passida. See on ilusa ilma koht...siis saab liikuda ja päevitada ja muidu hullata. Triin jäi sinna koos Santusega. Ilm on ikka tõesti räbalamast räbalam...mida suve ? Muide, head suve algust kõigile sel kaunil suveööl, mil ma istun kell 1 öösel netis ja vihmatibukesed peksavad vastu akent.
Ma olen natuke jalkahuviliseks hakanud ja tänane Portugali mäng oli hea...süda põksus sees kõvemini. Triinuga karjusime väikestel sugulastel nutu kurku :D või mis väiksed nad enam ongi.

Paar eelmist päeva oli mul ikka totaalne mõõõõõn. Jah, mul neid meganz meganz meganz tihti :D aga mulle ei jõua kohale mis puntkis siis see muutus toimub. Mingi hetk mul on null enesekindlust. kohhhhhhhhhutav on see aeg. Terve see raske periood on mu iseloomule ja enesekindlusele põntsu pannud. Just minule kui isiksusele. Ma olen natuke tükkideks kukkunud ja ma ei oska ennast hästi kokku tagasi panna. Aga vähemalt olen ma niipalju edasi liikunud, et mul on jõudu ja tahmist seda teha. Iga minut elust on seda väärt. Samas ma tahan ka äärmiselt palju. Kui mu elu pole muinasjutuliselt ilus ja mul pole ärevust või äksi...on mul kohe sant tunne ja päev vähe nihu. Olen ka seda kurja märganud, et kui ma üritan ja tahan üleni hea olla...siis ma pole mina ise ja kõik keerab hoopis vastupidises suunas. Lihtsalt vahel kaob usk ära, et ma ka loomulikult hea olen. Ja ma arvan, et olen...see ei tähenda, et ma vingun. Mu mõtted on head...üldiselt. Ega pühakut polegi mõtet mängida või sinna pürgida...
Vbl ma peaks oma tujutsemisele vähem tähelepanud pöörama ja lihtsalt olema. Olema mina ise.

Suur puhkus annab ka tunda. Ma ei jaksa niisama passida. See on kõige raskem töö maailmas. Mitte miski ei sunni voodist üles tõusma. Eks selles olen ma ise süüdi. Sest mu üks pisike unistus ikka ootab uurimist ja mõnda telefonikõne. Ja asi polegi töös...lihtsalt kahju on päevi niisama laiseldes mööda saata. Tahaks elada... kolmandas astmes.
Aga ma kussutan nüüd arvuti tuttu ja lähen emale kööki appi. Tal käisid sõbrannad külas ja iga tegevus on praegu tõeline õnnistus :D kasvõi nõude pesemine hihihihhii
Teie kõik kes te mu vingumist loete...suuuuuuperlahedat suve veelkord :) ärge passige niisama, võtke kõik mis saate.
Olete kallud :) head ööd

2 comments:

  1. Oi, Mammu, Sa said geo eksamist l2bi, palju palju 6nne!!
    Nii 2ge, et Sa oma unistuste kleidi said! Tahan seda v2ga n2ha! Tore, et Sul oli Tartus ja K6nnus tore! Ja veel toredam, et ka Sina nautisid 6dedega koos jalutamist ja jutustamist :) Mulle j22b see tore p2ev pikaks ajaks meelde!!
    Loen siit, et kodus on p2ris kole suveilm... Ma ei tahaks eputada, aga meie oleme hetkel Floridas, kus on 32 kraadi sooja :):)
    Kallistan Sind k6vasti-k6vasti!

    ReplyDelete
  2. Oiiiiiii Katuke :)))) Nii tore, et märku annad endast. Mul nii hea meel, et saate seal olla...
    Ja meil oli täna 20 kraadi, seega sai päikest isegi näha, aga kes ei tahaks teie asemel seal olla :D Ja mu kleit on tõesti megailus...varsti vallutan mõned kingad ka omale, Seksi ja Linna glamuursed kaadrid ajasid isu peale :D Triinule kusjuures film ei meeldinud, tema jaoks oli liiga ülepakutud kogu see igapäevase elu fäänsi vaatepilt. Mina juba ootan dvd. Liisa lõpetamine oli Tartus ka armas. Triinu korter on nunnu ja Sonja veel nunnum. Nüüd lähen ma Taneli ja ta vanematega mereäärde ja teie olge tublid ja nautige sajaga :) Ärge igaks juhuks Jaanilõket tehke, muidu satute hullumajja :)
    KALLISTAN VASTU JA OLGE HÄSTI MUHEDAD :)
    Love you

    ReplyDelete