The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Saturday, June 19, 2010

Ja mis te arvate mis väljas toimub ? Vihma sajab...
Tuju on ka selline, et ma olen terve päeva lakke vaadanud ja pole tahtnud eriti kellegagi rääkida. Isegi mitte pole paha tuju, ma ei taha plärtsuda ja ma pole vihane, ma olen lihtsalt kivis. Aga eks vihm teeb oma töö ja Tanel on ka eemal. Ja kuna ma eile olin kõige lollim naine maailmas, siis mul täna eriti raske temast eemal olla. Ma olen üks jobu tülitseja, täiega ata ata. Ja iga kord ma tahan pärast parem olla ja see pole siiani õnnestunud, topelt ata ata.
Kui sa tahad õhku lennata, ainus pääsetee on Vembu-Tembumaa
Ma tahaks vihma kätte minna praegu, aga ma ei lähe. Ma tahaks jäätist süüa, aga ma ei söö. Ma tahaks plikadega jutustada, aga ma ei jutusta. Ma tahaks mereääres joosta, aga ma ei jookse. Ma tahaks megade kingadega linnatänaval jalutada ja lattet juua, aga ma ei jaluta ega joo. Ma tahaks toredate ja kallite inimestega naerda, aga ma ei naera. Ma tahaks pargis istuda ja pilvi vaadata, aga ma ei istu ja ei vaata. Ma istun kodus ja võimalik, et lähen kohe teki alla ja vaatan veel mõnda aega lakke. Mu kõrval magab arvatavasti Santus Penetictus ja mjäugub ja sirutab ennast iga 10 mindi tagant.
Ma käisin eile Tartus. Tartu on muhe... Palju õnne Liisale, kes on nüüd magister. Palju õnne kõigile teistele ka, kes lõpetasid ja lõpetavad :)
Sain Ringaga kokku, tegin talle sünnipäevakalli.. käisime väheke poodides ja ma sain oma kleidi. Sain sain sain. Aga kodus proovisin kõiki kleite...ja ma olen ikka ilgelt igav, kõik nad on suht sarnase lõikega. Aga see on jälle suurepärane põhjus omale veel kleite osta. ja veel ja veel ja veel.
No ja täna olen palju söönud ja laes on vaatamisest auk. Palun mulle natuke positiivset energiat ja rohkem enesekindlust.
Ja jätkuvalt kogu oma vingupingusel eluperioodil ja nagu näete, terve mu blogi koosneb ainult vingumisest ja sellest, kuidas mul j.ä.l.l.e kogemata paha tuju on...jätkuvalt arvan ma, et elu on väga ilus ja väga tore ja kõik mis sa teed, teed endale. Naer ja armastus päästavad maailma.

No comments:

Post a Comment