The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Wednesday, June 16, 2010

no hommikust...mul juba pesu pestud ja kuivama ka viidud johhaidiii raidridiralla :D
Loiv on olla. Tahaks rõdule lugema minna, aga mul on megakülm.
Täna on Liia sünnipäev !! Palju õnne veelkord Sulle kallikesekene :) Homme on Rinksul sünnipäev ja mul võib-olla (kindlasti) õnnestub teda näha. Lähen Tartusse Liisa lõpetamisele (magistrikraad) ja siis saan ka Rinksu kallistada. Õde on nüüd juba 4 päeva trippinud...nii cool. Kõige tähtsamast ma unustasin rääkida...ma sain eksami läbi :D Tulemust ma väga hõisata ei taha. Õh, ma ju peaksin lõpetama. Läks vähe teistmoodi ja ega selles midagi halba polegi.
Ja miks pole suveilma ?? miks miks miks miks
Huh, kui veab siis ma saan homme oma megasuperhüpernunnukena kleidikese ostetud :D kui teda seal linnas olemas on. aga võiks ju ?!?
Huuuh ja ma näen homme Triinu korterit esimest korda :) ja Santus Penetictus tuleb homme Vinni meiega :D huh huh huh
Ma nii väga tahaks vett ja apelsini mahla juua...ma vist pean poodi minema. Õhtul saab massaaži ja õhtul saab musi ja õhtul saab armas olema....päeval ka saab. Alati saab...kõike saab. juhu
Mammu Taelmale pai pai
Siku, Katu, Annika...pai pai lõpu puhul

No comments:

Post a Comment