The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Friday, May 7, 2010

seitsmes

Privetik. Uuuuhhhuuuu
Eile siis ärkasin üksipäini :D panin endale küünla põlema ja valmistusin tööle minema. Tuju oli laes. Tööl oli armas, sain palju kalli ja armsa kimbu teatri poolt :) uiuiuiuuii
Siis läksin vanaema juurde koos isaga. Seal sõin nõrkemiseni, sest vanaema oli nii armsasti mu sünnipäeva ette valmistanud. Ta oli isegi omale lokid juustesse teinud :) Issi tõi mind siis koju ja läks ise tööle tagasi. Mina siis puhkasin vähe ja üritasin ennast ravida, et mitte haigemaks jääda.
Siis sättisin ennast õhtuks valmis. Ma tegin seda umbes 3 tundi, teosammudel :D:D Noo, riideid ma valisin kapi ees istudes umbes 1,5 tundi...istusin ja vaatasin. Mul vähe riideid ka ja needki on tavalised. Siis ma olin kurb, et mul pole midagi lahedat selga panna, aga see läks kiirelt üle :)
Tuba nägi pärast katastroofiline välja :D jõudsin selle ka ära koristada ja panin kõik oma lillekesed toa põrandale ilutsema. Siis ma startisin koos oma tordi ja veiniga. Tööle jõudes sain jälle palju kalli. Ja issand, kõik olid jubedalt torte ja kooke ostnud, terve laud oli paksult täis. Lõpuks siis sai etendus läbi ja pidu võis alati.
Algaski sellega, et Raido lükkas mu veinipudeli puruks, jeiii :D Siis alustasime šampa ja maasikatega. Üritasime torti ka süüa, aga eriti alla ei läinud...need olid ilgelt magusad. Siis kutsusime HSM rahva ka kohale ja nad aitasid meil need ära lahendada. Väga armas ja punane hetk mu põskedel oli see kui kõik mu ümber sünnipäevalaulu laulsid :D
Siis hakkas väike pralle peale, kõik jõid ja ma siis vahepeal sõitsin tõukerattaga mööda koridore ja tegin Benny Hilli tunnusmeloodiat sinna juurde. Istusime veits teatris. Siis rahvas läks laiali ja me mõne nunnuga läksime Noorusesse. Seal lahendasime paari shotti ära. Siis Kristelikene helistas, et kogu rahvas kolis edasi ühte kohta. Me siis siblisime järgi. No ja seal olid siis kõik jälle koos. Natuke naljatasime ja jõime ja särki ja värki. Tegelt oli suht rahulik värk.
Mingiaeg DinnuDinnu läks veel edasi...mina olin aga selleks ajaks täitsa haige olemisega ja kõrvad olid nii lukus ja pidasin õigeks koju minna.
Vohhh nüüd ma köhin ja olen nohune ja pea on paks :D ja ma tahan Hessi minna, aga padukat sajab. Nii rämpstoidu isu on.
Enesetunne on küll uimane, aga muidu on tunne oosoommm :)
Mul jääb vihmase ilma tõttu mõned tähtsad asjad tegamata. Mitte, et ma suhkrust oleksin, lihtsalt vihmavari on puudlik ja nii saaksin ma külma. Kavatsen siis terve päeva lebotada ja teed juua. Kui veab siis saad friikaid ka :D Õhtul lähen Vinni....wiii
Noh jah...täna mul pole midagi tarka rääkida.
Olge ikka röömusad, hakake Jaanipäevaks lõkkematerjali koguma ja ja ja ärge unustage oma emadele erilist tähelepanu pöörata!

take it easy Pöial-Liisi

No comments:

Post a Comment