The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Friday, May 7, 2010

...

...üks asi mis mulle veel meelde tuli, oli see kuidas me Sikuga läbi saime. Me olime hullud gängsterid endaarust mingi aeg...ükspäev veetorni juures turnikatel ta ajas mind närvi ja ma lihtsalt panin talle jalaga. KUI ÕEL.
Siis teinekord ajasin ma Sikut närvi ja ta viskas mu enda juures välja...lükkas mu trepist alla ja rebis mu armsa riidest, lillelise taskurätiku puruks :D Me sõime koguaeg sihvkasid, koguaeg.
Me oleme nutnud ja naernud. Palju palju.
Ja aeg kus me Ulla juures pidutsesime...oi juudas juudas :) ma imestan siia maani kuidas ma küll sellest kõigest välja olen kasvanud. Siis tõotas küll, et minust saab julm pidutseja ja ma lõpetan kuskil külakolkas poe ees õltsi sisse kallates. Aga mul hea meel, et see kõik on olnud ja hea meel, et mul on täna mõistus peas.
Aga jah, valge maja esimene korrus ajab mind vist veel sokki kududes ka irvitama :)
Ja kui lähedane olin ma Kailiga...Heidiga...kui palju nalja on saanud Taneli ja Raineriga jne jne jne. Missugused olid ajad Eelike, Ege ja Annikaga. Kui tähtis on mulle Andra... mul on veeedddaaaannnuuuudd! pluss veel miljon inimest, kes kõiges selles osaline on olnud.
tahtsin selle jutu ka oma väiksele eluloojutule lisada :D
bläku bläku

3 comments:

  1. Ma siin nii naerukrampides. :D
    Kallis oled, Mammu! :)

    ReplyDelete
  2. Ma siiski ei rebinud seda taskurätti katki....lõikasin kääridega! :D Sorry! :) :D

    ReplyDelete