The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Thursday, May 27, 2010

Päris päris päris mitu päeva pole kirjutanud. Kõik te kindlasti tönnasite ja nutsite mind igatsusest taga...jees jees i know
Enivei täna on rõõmupäev...nägin kurja vaeva, et oma hinded kätte saada. Hommikul saatuslik linna minek tõi mulle võidu. Mul on kõik asjad tehtud :) ainult geo ja siis on finito. Tegelikult ma valetasin, et ma kurja vaeva nägin. Ma ei näinud peaaegu üldse vaeva, lihtsalt see tekitas jubedalt stressi. Kuhjunud tööd ja nende järele vastamine ja selle pärast muretsemine ei kuulu mu lemmiktegevuste hulka. Ja mul ei ole enam eluski ühtegi keemia tundi, mitte kunagi :) aga jah never say never...20 aasta pärast olen keemik.
Homme tuleb palk. Ma loodan, et ilus summa...muidu olen masenduses ja rahahädas juba kuu alguses, nagu alati :D
Olen nüüd enamvähem Vinni kolinud jälle ja suvel pean siin lebotama ja elu maha magama. Ma veel loodan, et olen piisavalt tubli, et omale tegevust otsin. Ma isegi ei looda leida tasuvat tööd, lihtsalt tegevused, mis arendaksid ja rõõmsaks teeksid. Ma ei taha iga päev magama minna pea täis päeval vaadatuid Alejandrosid kes oma rantšodes hobuseid kasvatavaid ja Lucia ja Margarita kaklevad tolle musklimäe pärast ehk siis veeta suve teleka ees ülisisukaid seebikaid vahtides....kui ma siin tõesti nii magedalt passima pean, siis ma olen augusti lõpuks närvipundar ja laiskvorst number üks.
Wiiiii
Ma olen praegu külmunud ja väsinud...seega ma ei oska jälllllle midagi tarka kirjutada.
Ainult oskan eputada sellega, et mul on niii hea ja armas ja tore ja kallis peix :)
Rõõmus on olla, ma loodan, et homme olen ka samal lainel ja ülehomme ja üleülehomme...ja viie aasta pärast ja 80ne aastaselt. Aga pean leidma endas selle nähtamatu Milko, kes mu plärtsuvaks tujutsejaks teeb. uuu aaaeeee milko milko kus sa oleddd :D

Nüüd soovin teile head ööd :) puhake kenasti välja, ärgake hommikul rõõmsalt ja hakake krapsti tegutsema ja olge head oma kabujalakeste vastu :)
CiaooooOOooo

1 comment:

  1. Sa sead päris osavalt sõnu, Maarja:D
    Kallis pruta neh

    ReplyDelete