The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Friday, May 28, 2010

Kas ärkasite rõõmsalt ? Kas hakkasite kohe krapsti tegutsema ? Kas hoiate oma nunnusid kabujalakesi ? Kui ei siis oleme igati sarnased...
Loivasin voodist alles kell 11.30 välja ja siis vedelesin kalliga kaua kaua, kuni kella 17ni. Aga see on hetkel mu lemmiktegevus ja lemmiktegevustega peab tegelema.
Ja täna on nähtavasti selline päev, kus ma mitte essugi siia kirjutada ei oska. Mul ilgelt linnas olemise isu hetkel...tahaks seal müra sees kõndida ja kõrvarõngaid osta igast võimalikust poest.
Võib-olla on homme see päev, kus ma midagi pikemalt kirjutada oskan ? Ja muideks kui mõni rikkur mu blogi loeb, siis võiksite mulle Pitbulli kontserdi pileti välja teha...ja siis võiks juba auto ka osta, millega sinna sõita...või mis !?! Murutraktor läheks ka asja ette :D:D
Olgu muumitrollid ja väiksed Müüd...ma lähen vaatan geod.


I go crazy crazy crazy for you baby baby baby

No comments:

Post a Comment