The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Saturday, May 22, 2010

No niiiii
Ma olen rampväsinud ja mul on padi näkku kinni traageldatud.
Kats ja Eero käisid kodus :)
Musu pidas eile sünnipäeva :)
Päike on iga päev väljas olnud :)
Sääski on küll haigelt palju ja rohkem...täiesti ainid olendid. Ma loodan, et homme on vihmane ilm, siis ma ei taha väljas päevitada. Päevitades ei saa õppida...
Maal käisin ka ükspäev, vanaema Nänni juures. Olin väikeste kitsetallekestega best friends 4eva naQ...
Ja mul täna siis jutt nagu ei jookse...tahtsingi seda öelda tegelikult. kih kih kih
Võib-olla mõni teine päev oskan asjalikumalt midagi laterdada...aga üldiselt see ei tule mul kunagi välja. See on teie oma mure, et te mu blogi loete :)

Mm, ma imetlen siiamaani oma ülikuuma pihavööd, mida ma kordagi veel kanda pole saanud...
ja ja Jaan Kross ka

No comments:

Post a Comment