The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Monday, May 3, 2010

maiii kuuu

jou
Täna ärkasin vara, väga vara. Siis läksin kööki. Siis jõin kohvi. Siis läksin asju pakkima. Siis pesin kikud ära. Siis istusin autosse. Siis sõitsin linna. Siis panin kardinad ette. Siis kuulasin ühte Shakira lugu miljon korda. Siis kuulasin ühte Inese lugu kaks miljonit korda. Siis läksin linna teksapükse otsima. Siis käisin mitmes poes. Siis peale seda olin ma närvis ja kuri, sest ma ei leidnud midagi normaalset. Siis tulin koju ja olin kurb. Siis kurb läks üle ja olin jälle rõõmus. Siis rääkisin õdedega korraks. Siis rääkisin musuga ka korraks. Siis läksin kooli. Siis koolis sain 5. Siis läksin jälle poodi ja piilusin äkki nüüd näkkab. Siis näkkaski ja sain 2 paari teksapükse. Siis ma olin rõõmus. Siis ma sain aru, et need pole ikka mu unistuste teksad. Siis aga mõtlesin, et lepin olukorraga. Siis ma tulin koju. Siis bussis üks onu haises natuke.Siis koju kõndides oli mul surmahirm, et linnuke situb mulle pähe. Siis ma jõudsin koju. Siis ma proovisin pükse jalga ja keksisin peegli ees. Siis ma sõin ühe kohukese ära. Siis ma tegin arvuti lahti. Siis ma rääkisin Andraga.Siis Triin saatis mulle kirja. Siis rääkisin Kailiga. Siis rääkisin Lauraga ka. Siis rääkisin veel Timmuga ka. Siis ma jõudsin praegusesse hetke. Siis mul nüüd telefon heliseb.
Ma rääkisin emspiga ja emps mul on jätkuvalt nii kallis ja nii armas. Pole seda ammu maininud.
Vot...homme on mul ajaloos kontrolltöö ja keemias. Keemia töö väga tähtis.
Hihihii, ma nüüd õpin veits ja siis sukeldun raamatusse ja teki alla. Sukelduge ka, õhtu juba hiline. alleaa

Suured koerad ja väiksed koerad, kutsikatel kellead kaelas.

juheei! sööme ära 2010

No comments:

Post a Comment