The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Sunday, May 2, 2010

maiii kuuu

Kuidas see võimalik on ? Kuidas on see võimalik, et terve kooliaasta ja need neli kuud aastas 2010 on läinud ühe sekundiga ? Peaks midagi ülicooli tegema, iga kuradima päeevv :) muidu olen 80 ja räägin oma lapselastele kuidas ma terve elu olen vinnitiire Eedikuga teinud. Siis nad on oma vanaema üle uhked ja neil on mille poole püüelda. Greiiittttttt
Muidu nagu tulin reedel koju ja mu imearmas musupusu tuli mulle vastu :) jammi jammi jammi
siis õhtul olime Androtška ja meestega(neid oli nagu murduuu) minu juures, tegime väiksed dringid ja mängisime Aliast. Väiksed dringid, aga suur sakk oli :D armas õhtu oli tegelikult. Maama i paapa olid õemehe firmapeol ja neil oli ka normaalne party olnud. Käisid Triinu kolimas Tartus. Õeke elab nüüd Sonjaga kaksi :) Musid teile ja ma tulen õige pea teile külla(siis kui raha lubab tulla...umbes siis kui olen kuuskümmend ja viis aastat vana) Loodan, et teil uues kodus mõnnamõnna!
Ohhhhh ja nohhhhh :D eeee...nädal möödus mul muidu nagu kenast jah. Igatsemist oli palju. See on kõige nõmedam olukord ever. Täiesti käed taskus passimine, midagi teha ei anna :D
Koolis on suht pasapeeter käia...ainsad asjad on keemia, eesti keel ja geograafia. Muud hinded on väljas. Mõtekas!
Tööl käisin ka, seal oli see nädal toooooorrreeee ja nalja sai ka. supadupaflai
Homme jälle siis päälinna keksima, mööda suminat täis tänavaid kõnnin ma kooli ja tööle ja õhtul koju tagasi. Nii viis päeva. Loodame, et päike näitab ennast kõigil viiel päeval. Siis olen ma Mika Häppinen.
Käisin enne väljas ja ma siiamaani nii külmunud. Jõin kakaod, aga ei hakanud soem. Ma see ndv mingid ohtralt magusat söönud. Jõhkralt lihtsalt. tubli mammu
Oo ja kreisimaderfaker kuidas ma armastan kõike mis hetkel toimub :D v.a geograafia eksam. Muidu on kõik ilus ja tore ja hea ja näpistage mind...too good to be true

puiaka puiaka, sõin jäätist ja hakkas veel külmem. aga ma ei jää haigeks...ma liiga rõõmus hetkel selle jaoks, et haiguse Kalle mulle kallale saaks tulla. Mul kilpidega mehikesed peksavad kõik Kalled pooleks :D ja nüüd ma siis sätin magama ja armastan kõiki oma ligimesi. Ei himusta ligimese kaaslast, ei varasta ega valeta :D zaieponks pliks jah veh ?!?

Ilusat ööd ja vägevat nädalat!

No comments:

Post a Comment