The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Tuesday, May 4, 2010

neljas mai

Ma nägin jubedat und. Me mõrvasime ema-isaga kogemata ühe onu ära ja viisime ta metsa läbipaistvas kotis.
Koolis ei läinud kuigi hästi...ja mul on suured süümepiinad, et ma endast maksimaalset ei anna. Ata ata mammu!!!
Tahan väga koju minna. Kuigi neljapäev tõotab tulla hea. Eks paistab mis me naistega korda saadame. Ma loodan, et midagi erakordset :D
Homme pean muusikaajaloo töö järele tegema. Muusikaajaloos on mul kontrolltöö. Geograafias pean väga osavõtlik olema. Eesti keeles kirjutame kirjandit. Hommikul enne kooli olen tööl ka. Tuleb pikk päev...aga see on äärmiselt mõnna. Siis tunned, et oled tubli laps.
Pean veel emale emadepäevakinki otsima minema. Ja pühapäeval saan maale, saan oma armsaid vanavanemaid näha :) ja kõiki teisi sugulasi. nn.ii.cc.ee
Ilgelt rõve ilm on väljas. Mai kuu ja meil siin üheksanda korruse akna taga on 2 kraadi. Kuhu see siis kõlbab ? Kuhugi on õige vastus jah.
Ja siis täna on neljas jah...ja mul on juba näpud kuskil mudas. Majanduslik olukord on allapoole punast vilkuvat joont.
Agga ma lubasin endale, et ma õpin täna korralikult. Seda ma ka teen.
Wuuuuhuuuuuu !
Hiljem pean poes ka käima....kummmmikuralli

Ja silma viskaks Annikale, Katule, Sikule...pole ammu teist midagi kuulnud. Enne pensioniikka jõudmist võiks väiksed dringid teha või ja ?

kluti-kluti frodo

2 comments:

  1. Kuule ma juba ammu ootan seda päeva ,millal dringitada võiks:D Mul eksamid ja kool ka läbi,niiet annnaks aga minnnaa;)

    ReplyDelete
  2. :D:D:D:D ma loodan, et Sul tulevad head punktid igalt poolt. Ja kui võimalus avaneb...siis kohe dringitame :)

    ReplyDelete