The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Thursday, January 28, 2010




Pildid siis teatris tehtud...töökaaslastega. Osad neist puudu ka.
Muidu olen äksi täis :D Ma olen tõesti väga ebastabiilne inimene vist...ükskord olen mustas masenduses ja järgmisel hetkel juba rulli keeratud rõõm. Ma ei taha jälle ära sõnuda, aga asi on paranenud :)
Õues on nagu selllllllllllllline ilm.
Eile õhtul tulin natukeseks Vinni, nädalavahetusel pean jälle tööl olema. wiiiii
Koolis on kõik korras, aga mul tekib kohe kooliuksest sisse astudes väsimus ja sellega on väga raske päev otsa vastu pidada. Eriti teisipäeviti kui mul on KÜMME tundi...lihtsalt jäle :D
Esmaspäevast hakkan ma jälle trennis käima. Häbi häbi..ma pole mingi üle kuu aja mitte ühestki trennist osa võtnud. Kevad võiks saabuda...siis saaks mereääres jooksmas käia..mmmmm, aga unistada ju võib eksju. Unistamine tegelikult muudab tuju palju paremaks...siis on mille poole rabeleda.
Mul on käed täiesti jääs, ma lähen teki alla. Nagu näha, ma midagi tarka nagunii rääkida ei oska :D
Ringa, kas sa eile kalkunit sõid ?
TSAU :)



















No comments:

Post a Comment