The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Friday, January 29, 2010

Täielik lebopäev. Istusin öösel kella neljani üleval, kuulasin muusikat ja vaatasin lakke. Aga ärkasin sellegi poolest kell 8 :)
Mul tuli nii suveisu peale...täiesti lõpp. No kevad oleks ka viis pluss. Issand ma saan kevadel 19...ma tunnen ennast nagu 14. Varsti on juba aeg titasid saada, aga ma tunnen ennast ise veel täitsa titena. No vähemalt...tahaks veel ulakusi teha :D:D
Veebruar tuleb tore kuuuu :) ja ma saan lõpuks omale kingad, mida ma olen kaua kaua kaua kaua poes nillimas käinud , jeeeeeii
Tartusse ma see kuu JÄLLE ei jõua...aga kunagi jõuan, ma luban. Ringa, muidu kui sa ise miljonär oled, siis tuled ehk tlnsse klubituurilleeeee !?! järjekordsed kõrvaaugud tahavad ju ka tegemist.
Ma pean varsti juuksurisse ka minema, mu juuksed kasvavad enam vähem vuhinal...ja juuksevärvi väljakasv hakkab paistma...ja ma vihkan seda :D
Ringa mul praegu "my dick" käib ja mul tuli meelde kuidas me suvel iga jumala õhtu kui tsau tegime, räppisime ja naersime nii kõvasti, et valus hakkas :D awwwwwwwwwwwwwiiiii
Jeee, esmaspäeval saab trenni :) Homme peab vara linna minema...kell 11 pean juba tlns ja tööl olema. maiiiii viiiiitsssiiiiii
Oiiii, õekesel tuleb ju sünnipäev...
sõbrapäev on tulemas...
Mammul tuleb ju ka sünnipäev...
See tähendab, et peab rikas olema...mida mina ilmselgelt pole :D
Ma tahtsin just oma palganumbrit netipangast vaadata...aga mul pole enam oma kasutajatunnus meeles :D aga küll ta meelde tuleb :)
Ma olen niiiii uimane viimasel ajal...see nädal ma näiteks viskasin poes oma rahakoti prügikasti :D:D raudselt kaotasin ka telefoni nii ära, et peale kõne nii muuseas selle käest ära viskasin. m.ü.s.t.i.k.a
Olgu Lõbu Maarja läheb nüüd jälle külma eest peitu, isegi toas on talv. Ma loen hetkel "Minu õde Madonna"...ta on ikka täielik bitch, aga tänu sellele ta nii kaugel vist ongi.

ohh, mul tuli nüüd kasutajatunnus ka meelde :)

jõle peoisu on

näkkemiin

No comments:

Post a Comment