The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Friday, January 22, 2010

hello kitty :D

See nädal oli koolis väss olla. Mul oli geo eksami dokumentidega ka mingi segadus, see oli masendav :D Eile õhtul käisin korra Vinnis ja hommikul tulin tagasi. Siin ma siis olen oma hommikukohviga. Ma ei teagi mida tänase päevaga ette võtta ?!? Kinos käin vist...vbl tööl ? ja midagi head tahaks lugeda ka. Paar päeva tagasi lugesin "Milana" läbi. Päris hea raamat.
Eelmine nädal oli mul kohutav koduigatsus ja sellega kaasnes ka tõrge linna vastu. Aga ma leidsin endas ühe nupu...kuidas ma saan endas head tuju säilitada :) No ma veel ei tea kas see alati mõjub, aga...hetkel olen ma küll äksi täis :D tahaks maailma vallutada...
Järgmine nädal peab koolis tubli olema. Üldse peab tubli olema. Mul tubli olemise isu ka praegu.
Issssssssssand ja kui kaua ma pole teatri naizkasid näinud...iiiiiiiiiiiiiiiii :(

Õues on ka suht soe...peaks pepulaua linna tooma, siis saaks laznamäelt alla libistada :D
Jeee...veebruari kuud ootan. Kuigi elada tuleb tänases :D wuhuuuuuuuu
Olks...olge tublid. Mina igatahes olen

Jahhhh vehhh :)

No comments:

Post a Comment