The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Wednesday, October 28, 2009

Tere neiud ja noormehed!
Tulin just väljast, käisime Mammuga laste mänguväljakul. Isegi meil oli lõbu laialt.
Muidu on mu nädalad möödunud kahjuks töiselt. Ma olen eriti igav...ainult kool ja töö. häbihäbihäbi, püksis käbi.
Eelmine nädalavahetus käisime Kadriga Kadriorus jalutamas, lehtedes. Kadriga Kadriorus :D
Ja siis sellest järgmine päev piinasin ma ka terve päev Kadrit ja Eerot..emmet nägin ka.
Vaheaeg on ju ka...aga mina pean linnas olema. Järgmine nädalavahetus lähen ma oma kallitele ninnunännudele külla :) väga ootan, siis laseme tõelise Mammu vahelduseks kapist välja :D
ja peale seda nädalavahetust saab koju :)
oh jah, hetkel on raske aeg...aga mingi aeg peab ju jälle tõus tulema. Küll ta tuleb :)
babahh babahh meil on väikene krahh
tsauplau muumitrollid

No comments:

Post a Comment