The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Thursday, October 15, 2009

neljapäev siis jah :D Täna on mul koolivaba päev nagu ikka. Varsti lähen trenni ja siis õhtul on etendus. Ja koju ma saan alles novembri esimese nädala lõpus...kammmmmib. Mammu läheb ka täna õhtul koju ja...jään üksi. Üksik mootorratturhiir. Ja Peep Lõbu juures peab ka käima, issi lubas mind Seesamisse nihverdada, lillekastjaks näiteks :D oiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii täna ei oska üldse midagi kirjutada.
Muideks ükspäev läksin kooli ja minu kõrval kõndis tuvi. Tuvitädil oli jalg kipsis ja kalpsas siis rõõmsalt mu ees. Jalllggg kipppssiiiis :D Enne valimisi vist osutati suurest lahkusest talle tasuta arstiabi. Väljas on ka päris lahe ilm. Kuigi tavaliselt selline ilm mõjub mu tujule...nüüd pole ilmapoiss mind mõjutanud. Thank god ka, päris palju peaks emotsema. EIle oli selline tuul, et mul tõusis kott käeotsast lendu ja ma sain lehepahmakaga näkku.
Hetk tagasi vaatas täiesti võõras mees mulle tuppa sisse :D:D Ühiskasutatav korter meil vist.
Okkkkei, peaks nüüd vist ennast trenni poole liigutama hakkama. Jeiiiiiiiiiiiiii

1 comment:

  1. Oi, väga kurb kuulda, et veedad nädalavahetuse linnas, kui mind siin pole:(
    Ma lähen reedel Saarde ja tulen tagasi pühapäeva õhtul...

    ReplyDelete