The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Sunday, November 1, 2009

böö

kilmmmm kilmmm kilmmmm on :D
kuulge vaheaeg sai läbi...sellist eestit me siis tahtsimegi vä

Aga nädalavahetus oli selline tavaline. Ulla käis meil külas...läbu me ei pannud. Käisime kinos hangoverit vaatamas (mida me olime juba näinud) ja see oli ikkkkka nii naljakas, et ma kohe naersin natuke. Ullat polnud kaua näinud. Ja ma sain teada, et ka tema loeb vahel mu blogi, jeeee :) Tule jälle meie poole nunnunaaaator. Siis eee...tööl käisin nagu ikka.
Ma pole kunagi maininud oma toredaid kolleege. Krsitel, Diana, Signe, Marta, Helis, Liia, Liisa...segased noored inimesed :D väga lahedad olete, kuigi keegi teist mu blogi olemasolust kindlasti ei teagi...nii, et te ei saagi vist kunagi aru, et te mulle meeldite.
Neil on alati mu näoilme kohta midagi öelda, aga misss teha kui mulle selline näks on antud ekksss :D Mul on kahjuks selline kuri näoilme, aga tegelikult ma pole teiste vastu kunagi kuri.
Aga võib-olla ma olen lihtsalt vaimuhaige ja ei saa sellest aru, et ma olen kuri ja paha teiste vastu. Pigem vist see teine variant jah :D
Igatahes jah, tänks et mind naerutada nõnnnda moodi koguaeg :D kullapaid olete, toon teile jõuluajal sussi sisse kommi.
Muidu tulin just Kadri juurest. Pärast tööd olime terve päeva koos kuni superstaari saate lõpuni. Kõigepealt käisime Liisale kinki vaatamas ja siis istusime natuke kohvikus. Siis läksime laenutasime filmi ja käisime toidupoes. Film oli tüüpiline armas naistekas.
VALLLGUUUUS SINI-HELE-ROHELINE VALLLLLLGUUUUSSS :D
Ma olen praegu üksi kodus...MuriMariMummuMammu läks korras ära :(
Ja homme hommikul lähen ma rõõmsalt trenni ja siis õhtupoole kooli , issand kui põnev. Olen ärevuse pärast otsi andmas :D
Ma loodan, et nädal läheb kiiresti..sest ma ootan neljapäeva!!! Esiteks näeb emmet (ikka veel megahüpersuper memmekas olen, jaaa) ja siis näeb Triinu (Lepa-Triinu kellel on seljapeal 25 täppi :D:D:D:D) ja saab Tartusse. Muidugi näenn üle pika pika pika aja ka Ringat. Saab üle pika aja rummi hävitada...ja naerda ja täielikku idikat mängida(mu lemmiktegevus) :D
Ja mis ma veel nägin enne kui kirjutama hakkasin. Annika loeb KA mu blogi :))) Vot, kui ma peaks mingi listi tegema lahedatest inimestest, siis tema oleks kindlasti top 5 sees. Selliseid kreisisid ja armsaid inimesi võiks maailmas rohkem olla. Igatahes.. TSAU :) ja kindlasti tahaks näha üle mingi miljoni aasta vist vä ?

Ehh, igatahes jahhhh talv tuleb..mütsid, kindad, sallid, villased sokid kõik jalga ja selga ja pähe ja püksi :)
ära karju mulle kõrva popmuusik
ma plaanitsen su mõrva popmuusik
lase enda tasku popmuusik
päkapikudisko popmuusik
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

head und :)

No comments:

Post a Comment