The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Thursday, September 3, 2009

wiiiiiiiiiiii
Kõik on päris hästi kohe. "Oma" kodu annab ikka palju juurde. Hoopis teine tunne on linnas elada. Ja nüüd on mul ju Mammu. Tuba on meil selline armas :D magame maas ja asjad on korvides. Küünlad on veel puudu. Hetkel on üldse kipa :D
Kõik on uus septembrikuus. Ma olen siis alati tahtejõudu ja tegusid täis :D Jõuludeks rahunen maha ja midagi teha ei viitsi. Äkki see aasta on teistmoodi...ma väga loodan :P

Eile olid esimest päeva tunnid. Kool on selline nii ja naa. Klassi veel ei tunne, seda ei oska kommenteerida. Tunniplaan on rets. Esmasp. ja kolmap. on mul tunnid neljast poole kümneni õhtul ja seitse tundi. Esmaspäeval on kaheksast ma ei tea mis kellani, aga kümme tundi. Vene keele õpetaja räägib ainult vene keeles pm ja ma ei saanud mitte essugi aru. Tegelt targemaks ma siiski sain. Ma oskan nüüd öelda- paftarenje mat utšenja- kordamine on tarkuse ema.

Esmaspäeval käisime Ekul ka külas, polnud teda miljon aastat näinud. Läksime saateid vaatama, aga sellest ei tulnud midagi välja. Enne seda olime just poest omale suured korvid ostnud, lonkisime siis vastu ööd nendega ühest linnaosast teise.
Kadri käis ka külas teed joomas. Sõi kõik toidu ka ära muidugi. Tegelt Katu on armas ja kallis ja tore ja igati mõnna :) Mitte, et Triin ei oleks. Eks te teate ise ka, et olete mulle väga kallid ja tähtsad (L)

Tööl oli ka koosolek. Jeiii, oktoobris saan tööl olla kuskil 18 korda. See kuu ainult 11.

Homme koju. Emmel on pühapäeval sünnipäev. Laupäeval siis on mingi istumine perega ja emal tulevad vist mingid sõbranjed meile pidusse jalga keerutama :D
Iss tõi mind just natuke aega tagasi koju ja ta on puruhaige. Saa terveks!!!
Täna on mul üldse täitsa vaba päev, vanaema juures käisin hommikul. Varsti peaks Mamm koolist tulema.
Ja Vlad helistas mulle eile, mina niiiiii väga igatsen Sind, mu arm :D mu üks ja ainus. Ma nüüd teen Sulle nalja natuke: Olen tüdruk kes naerab ja naeratab, aga südames nutab. Olen tüdruk kes näeb ja kuuleb, aga keda ei nähta ega kuulda. Kindlasti said ainult Sina aru :D Lennart, Sa oled nii kallis mulle, Sa väike ärev kilpkonn. Tegelt jutt käib Ringast...lihtsalt minu jaoks on ta Vladimir, Lennart, Helgi, Pearu jne. Valeeria ka loomulikult.
Ma juba ootan millal Sa külla tuled meile ja me üheskoos pere šašlõkki süüa saame :)) Oooh, siis ma saan Sulle hommikul peale ka hüpata, kui sa veel magad. Veab Sul ikka :P
Ma räägiks siia veel tegelt igast nõmedusi, aga ma tahan normaalne välja paista...mitte, et ma paistaks.

Homme on mul esimene tööpäev üle pika aja. Trenni ma see nädal ei jõudnudki. Aga eks koju minnes bronnin omale terve järgmise nädala trenne täis.
Üldiselt olen ma ikka väga rahul. Eriti hea on see, et Mamm siin on. Hoopis teine asi ikka, kas sa suhtled toredate inimeste või oma kullakalli sõbrannaga. Mul on neid vähe, aga üks neist on mu elukaaslane :D lucky me. Eks paari kuu pärast loobime üksteist pannide ja nugadega :P

Toakaaslane Triin on meil ikka väga armas. Eile oli selline olukord, et keegi lasi all kella ja Triin siis võttis telefoni ja küsis kes on...keegi ei vastanud. Paari minuti pärast siis koputas keegi uksele. Me Mammuga siis jooksime nagu kaks väikest plikat Triinu tuppa :D Tuli välja, et see oli meie kolmas toanaaber :) aga meil oli küll hirm sees, et selline luksus, et saame kohe oma kodus nuga...ei peagi õue minema.

Kui ma homme ema näen, siis ma kallistan ta vist veel väiksemaks kui ta on. Emmeigatsus on mul alati...ma ei tea mis mul viga on. 18 ja nii memmekas, et ise ka ei usu.
Nüüd lähen ma oma kallile Mummu-Mammu-Mimmule, väiksele koolijütsile vastu :D
juhuuuuu

No comments:

Post a Comment