The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Sunday, September 6, 2009

Emme sünnipäev :)

PALJU ÕNNE KALLIS EMME!!!!!!!
Minu kallis emme on nüüd aasta vanem...ja targem :) Terve pere mängibpraegu köögis ühte päkapiku mängu :D
Reedel kui koju jõudsin läksin Sandri juurde. Kõigepealt mängisime plikadega kaarte ja siis ma jäin poistekarjaga üksi ja üritasin mingit poksimängu selgeks saada. Ei õnnestunud. Siis läksin vastu hommikut koju, magasin paar tundi ja siis aitasin ema ja vaatasin foxlife´i. Terve päev möödus kaloreid sisse ahmides, nagu sünnipäevadel ikka. Õhtul läksin Laura juurde, plikad tõmbasid vesikat ja jõid veini. Öösel tulid poizzzzzid ka. Seal üritasin ma Super Mario mängule pihta saada. Ei saanud. Ma olin kella kolmeks nii väsinud, et ma vist ei teadnud oma nime ka.
Homme hommikul siis linna tagasi. Kell 11 on mul bodypump esimest korda, jeeeeeee. Ja siis kell 16 hakkab kool.
Maxim, Sind ma igatsen siiamaani. Mul on viis kilo naeru sees ootamas. Nii harjumatu, terve suve saime koos naerda ja ükspäev lihtsalt oled juba Tartus. Sel suvel meil sai kohe rekordiliselt nalja :D Nii kallu kallu oled Valeerik.
Triin on ka nunnu. Tsau Triin :) Triin Triin Triin Triin :D
22. või 24. on meil Kadriga voxpopuli kooris proov. Ma loodan, et saame sisse mõlemad teibatüdrukuga.
Aga kõik on rõõmus ja hea ja tore :) Asjad on nii nagu nad olema peavad...hästi.
I feeeeeeel lööööööööööv :D

Kõik naeravad köögis, ma lähen ka naerma. Olge rõõmsad :)

No comments:

Post a Comment