The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Thursday, September 10, 2009

Palju õnne Kata ja Kaur :)
Täna on jälle lebo päev. Trenni ma ei läinud, sest ma ei suuda ennast eelmiste trennide pärast liigutada.. lihased nii valusad, isegi paistes vist. Muidu oli üle pika aja trenni niiii hea teha. Ootan juba esmaspäevast trenni.
Aga esimene koolinädal möödus väga hästi. Ma arvasin, et sellel koolil pole peale asukoha suurt erinevust eelmise kooliga. Aga see on hoopis teine värk. Ikka kooli moodi.. õpitakse ja klassikaaslastel on ikka mõistus ka olemas. Õpetajad on lihtsalt ülilahedad. Bioloogia õpetaja rääkis, et tal on kodus kaks koera, ühe nimi on Puff Daddy, sest õpetajale meeldib mustade räpp, nagu ta ütles. Üldse õpetajad väga energilised ja sõbralikud. Huumorisoon on ka kõigil kõrgelt arenenud. Leidsin ka ühe toreda tüdruku Krisly, kes juhuslikult sattus teadma minu tuttavaid..maailm on ikka väike. Aga muidu klass on selline normaalne...erinevaid inimesi on hästi palju, aga kõik paistavad suht zaieponxid olema :D
Kadri juures käisin ka..asjatult, aga siiski nägin õekest. Ta muideks kudus. uuuuu, hämming.
Valeerik tuleb võib-olla meile järgmine nädalavahetus külla. Izzand, ma juba praegu hakkasin naerma kui ma Sulle mõtlesin, väike präänik.
Siiki ma ütlen Sulle, et mu süda hakkab juba haigeks jääma...ma pole nii kaua naernud. Forget about your boyfriend and meet me at the hotel room :D
Ehh, täna õhtul lähen ma Vinnnnnnnnnnnnnnnnni. Olen neli päeva Vinnnnnnnnnnnnnnis.
VinniVinniVinniVinni :D
Böööö :)

2 comments:

  1. Mismõttes minu juures käimine asjatu oli:(
    Nii mõnus oli mu meelest "koos" kududa!

    ReplyDelete
  2. asjatu, sest pluus jäi minu kätte. muidu see polnud muidugi asjatu kulllllakene :)))

    ReplyDelete