The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Friday, August 28, 2009

:)))

Eile öösel siis käisime korterit vaatamas :D
Kõigepealt me hakkasime umbes seitsme aeg liikuma. Kokkulepitud aeg oli umbes kaheksa-üheksa paiku. No ja kui olime umbes Kemba kandis, tuli üks asi vahele, pöörasime otsa ringi, jess nagu. Meie plikadega ootasime Viitnal, kuni teised ära käisid. Aeg muidugi tiksus koguaeg...kui üritasime Triinule (tüdruk, kes meile korterit üürib) helistada, oli ta telefon väljas...topeltjess. Siis käisime siuh maal, ütlesime Nännile tere ja Mari-Liis käis loomadega tutvumas. Peale üheksat jõudsime linna ja Triinul oli ikkkkkkka telefon väljas. Mammud närvitsesid. Siis pidime ühe auto Vääna-Jõesuule viima. See võttis umbes tunnikese aega ja vahepeal helistas ka Triin, et tal oli vahepeal aku tühjaks saanud. Me siis ütlesime, et umbes tunni pärast jõuame ehk siis üheteist aeg. Lõpuks siis enne südaööd oli korter vaadatud ja koduke olemas :)
Väga nunnu korter. Me Mammuga saame kahekesi ühe suure toa. Mina isiklikult olen väga rahul. Kui me poleks seda korterit saanud, siis me oleks Mammu ennustuste põhjal ca kuu aega Tammsaare pargis telkima :) See oleks ka omamoodi tore olnud, hull rahvamass saab koguaeg külas käia.
Meie uus probleem seisneb selles, et kuidas me ennast linna kolime :D Kõik meie isiklikud limusiinijuhid on kas haiged või kuskil mujal ära.
Esmaspäevast hakkab siis pihta. Mammul on aktus ja mul on tööl koosolek. Ühikas pean ka käima ennast välja kirjutamas. Mul on aktus teisipäeval. Uus kool...uuuuuu.
Tore, et asjad nii läksid ja ma jälle ühikasse ei pea minema. Muideks, meil on korteris kiisu ka :)
ja me elame üheksandal korrusel. Mainis ma ikka, et Lasnamäel ? :D
Mammuga peame omale mingid noad ja relvad ja pommid muretsema, et õhtul koju saada.
Kahju on loomulikult sellest, et Valdimir lahkub meie seast Tartusse. Ma pean nii palju tööl ka käima hakkama arvatavasti, et kodus saan harva käia. Ma pean tööl punast vesti kandma, help meeeeee.
Nii on lood. Tervitaks siis Vladimkat ja oma uut elukaaslast. Musimusi naised, olete mulle kallid. Ja teie nimel olen ma valmis loobuma isegi ühest snixist , ausalt ka.

No comments:

Post a Comment