The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Friday, September 18, 2009

Tulin just jalutamast ja tuul võttis mu kõrvad peast ära :D mul pole enam kõrvu :( ma ei kuuuuuule. Ja pea ka valutab...vihma sain ka.
Tööl käisin ka hommikul :))) nägin etenduse ka ära, täitsa zaieponx. Lastele tundus väga meeldivat, see on peamine.
Aga hetkel tulin korraks koju, söön oma kodujuustu ja siis saan emmega kokku, wii . Õhtul passin vist kodus, päris lahe.
Homme on aga plaan selline, et hommikul käin tööl...ja õhtul hängin õdedega. Kõigepealt nad käivad tšekivad mu kodu üle ja siis lähme Katsi juurde filmi vaatama. ( Jälle ma pean selle Kadri juurde minema :S:S:S:S) Pühapäeval tulevad vanemad mulle külla ja õhtul lähen JÄLLE Katsi juurde..superstaari vaatama. Kuna Katsil pole Eerot kodus, siis me vaatame seda koos.
Ja siis ma pean veel kolmapäevaks läbi lugema sellise ülilaheda raamatu nagu "Isa Goriot"
Matemaatika teema pean ka kuidagi omale pähe taguma, sest aeg on sealmaal, et lõpuks tuleb õppima hakata ja gümnaasium lõpetada.
Mammu läks ka nädalavahetuseks koju..peiksi juurde. Mammul veab, ta saab põllupeal autoga rallida, ma pole elus kordagi roolis istunud naguuu :D
Vlad ka see nädalavahetus kahjuks ei tule..sest tal on AA-s esimene koosolek. Ta tuleb järgmine nädal :))) Muidu on ta ikka jätkuvalt armas.
Täna hommikul muideks, kui Mammuga hakkasime tööle-kooli minema, siis buss oli suht täis ja üks vana tädi tuli istus minu taha. Ma seisin püsti...kott oli mul kõrval. Ja siis tal vist oli mingi kotifoobia, igatahaes ta hakkas mu kotti taguma :DDD Lõpuks ma sain juba päris kurjaks ja tahtisin teda oma kotiga hirmutada..aga ma ei teinud seda. Mul ikka mingi austus teiste inimeste ja nende kottide vastu. Aga eks ma saan temast aru ka...igal ühel omad hirmud ja veidrused küljes. Igatahes palju tervist Sulle kotitädi :))
Ja nüüd ja nüüd ja nüüd...lähen ma ära

KaruKatile soovin ma ka hästi palju õnne!!!

No comments:

Post a Comment