The secret of happiness is be able to find joy in another´s joy...

Wednesday, September 16, 2009

Oiiiiiiiiiiiiiiiiiiii tere :D
Jõudsin just koolist koju ja ma olen maruväsinud. Hommikul käisin tööl ja..esietendus oli. Aga etendust ise ma ei näinud. hihihii. Lõunapaiku tahtsin mereäärde minna kõndima...aga just siis kui uksest välja hakkasin minema, hakkas vihma sadama...eino tere-tere. Kell 16 läksin ma siis kooli ja siin ma nüüd olen.
Esmaspäeva õhtul oli üks kole lugu...ma nägin esimest korda autoõnnetust :( Ma loodan, et sellel onul on kõik hästi. Ja kallid kodanikud...oodake rohelist tuld!! Tulukest :D
Homme on mul vaba päev. Kui vähegi ilma on siis ma lähen mereäärde...seal on nii nii ilus.
Koduigatsus on ka, inimesteigatsus rohkem tegelt. Emme just enne helistas, et Robil kodus teine noorus peal, trikitab oma puuris :D
Aga mul pole eriti tuju siis kirjutada...seega vsjo :D

Saame sõpradeks, mina olen BARNI

No comments:

Post a Comment